×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار تصادفی

امروز : یکشنبه, ۶ مهر , ۱۳۹۹
گزارش تخلفات بهداشتی سامانه  با شماره تلفن ۱۹۰

عصر کرمانشاه : سامانه مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت با شماره تماس ۱۹۰ در ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت  مردم

عصر کرمانشاه : سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی در سراسر کشور است که در این راستــا کارشناســان بهداشت محیط استان مرکــزی ضمن در یافت سریع شکایات ضمن پیگیری آنها نتایج اقدامات انجام شده را در اسرع زمان در سامانه ثبت مینمایند و شهروندان قادر خواهند بود با دریافت کد پیگیری از نتیجه شکایت خود حداقل ظرف یک هفته مطلع گردند.

شهروندان در سراسر استان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عدم رعایت موارد بهداشتی کرونا عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز و موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی ،عدم استفاده از لباس کار مناسب و نامناسب بودن بهسازی مکان و استعمال دخانیات از طریق شماره تلفن‌ ۱۹۰ شکایات مربوط به مسائل بهداشت محیط خود را به این سامانه اطلاع دهند که پس از ثبت شکایت، بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد و همچنین شکایات مربوط به اماکن عمومی همچون هتلها و مسافرخانه ها وبیمارستانها ،مطبها، آرایشگاهها و مساجد و مدارس وپمپ بنزینها ودانشگاهها و خوابگاهها سایر اماکن عمومی را از طریق شماره تلفن‌ ۱۹۰ به این سامانه اطلاع دهند که پس از ثبت شکایت، بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.