×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار تصادفی

امروز : جمعه, ۱۸ آذر , ۱۴۰۱
باید بتوانیم نوآوری و تولید فکر کنیم و این افکار را به عمل تبدیل نماییم.

 

به گزارش عصر کرمانشاه، سلمان محمدی روز پنج شنبه مورخ بیست و هشتم مهر ماه جاری، در افتتاحیه دوره توانمندسازی راهبران آموزشی و تربیتی، رویکرد آموزش و پرورش استان در بازگشایی مدارس را تربیت چند ساحتی و مهارت آموزی دانسته و افزود: نقشه راه ما مبتنی بر سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول آموزش و پرورش ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وی تصریح نمود: ما در اداره کل آموزش و پرورش استان به کار تیمی و استفاده از خرد جمعی و دوری از اعمال نظرات شخصی معتقدیم و راهبران آموزشی باید توانایی هدایت مدارس در مسیر سند تحول را داشته باشند.

محمدی، خلاقیت اولین لازمه و ویژگی راهبر بودن دانسته و خاطر نشان ساخت: باید بتوانیم نوآوری و تولید فکر کنیم و این افکار را به عمل تبدیل نماییم.

وی الهام بخشی را دومین ویژگی راهبر آموزشی دانسته و افزود: راهبران آموزشی باید الهام بخش همکاران شاغل در مناطق روستایی و عشایری ما باشند و بتوانند تغییرات مثبت در نگرش آموزگاران و دانش آموزان ایجاد کنند. و همچنین، بتوانند تعارضات میان مجموعه همکاران را رفع نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به لزوم پاسخگویی راهبران آموزشی به همکاران ستادی و آموزگاران در سطح شهرستان ها و مناطق، اشتیاق را ویژگی بعدی راهبر موفق دانسته و گفت: راهبر آموزشی و تربیتی باید بتواند منبع شوق و انگیزه برای ایجاد خلاقیت باشد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان، مسئولیت پذیری را ویژگی بعدی راهبر موفق نامیده و تصریح نمود: یک راهبر توانمند، خود را مسئول بهبود عملکرد همکاران در تمامی ابعاد دانسته و متواضع و فروتن است زیرا فروتنی سبب پیشرفت ابعاد مختلف شخصیت انسان می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.