افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

رییس سازمان بسیج حقوقدانان: جامعه ما فقر حقوقی دارد

  • کد خبر : 24065
  • 25 نوامبر 2023 - 23:02
رییس سازمان بسیج حقوقدانان: جامعه ما فقر حقوقی دارد

️ رییس سازمان بسیج حقوقدانان گفت سازمان بسیج حقوقدانان  مجموعه‌ای پویا و فراگیر، متشکل از حقوقدانان بسیجی، مؤمن، معتقد، انقلابی و پای کار جهت نقش آفرینی در عرصه‌های تخصصی حقوقی و قضایی برای کمک به کارآمد سازی دستگاه‌های حقوقی، قضایی و تقنینی کشور است. ما معتقدیم امروز به شدت در جامعه ما فقر حقوقی وجود […]

️ رییس سازمان بسیج حقوقدانان گفت سازمان بسیج حقوقدانان  مجموعه‌ای پویا و فراگیر، متشکل از حقوقدانان بسیجی، مؤمن، معتقد، انقلابی و پای کار جهت نقش آفرینی در عرصه‌های تخصصی حقوقی و قضایی برای کمک به کارآمد سازی دستگاه‌های حقوقی، قضایی و تقنینی کشور است.

ما معتقدیم امروز به شدت در جامعه ما فقر حقوقی وجود دارد و راه مبارزه با فقر حقوقی مردم و به عبارتی افزایش فرهنگ حقوقی در جامعه، بحث ارتقای اطلاعات حقوقی مردم است. در همین راستا خوشبختانه سال‌هاست که طرح آموزش همگانی حقوق را با استفاده از شبکه عظیم و گسترده حقوق یاران و حقوقدانان بسیجی و انقلابی در سطح کشور، در بستر مساجد، محلات و مراکز مختلف دنبال می‌کنیم.

یکی از اهداف ما در سازمان بسیج حقوقدانان، بحث مطالبه گری حقوق عامه است. یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام و انقلاب است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.