افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

جزئیات شناسایی و دستگیر یک باند قاچاق انسان در ایران

  • کد خبر : 24267
  • 22 دسامبر 2023 - 23:08

سردار محسن عقیلی؛ فرمانده پلیس فرودگاه‌های ایران اظهار کرد: پلیس فرودگاه‌های ایران به تازگی یک باند 12 نفره قاچاق انسان را شناسایی و منهدم کرده است که این باند برای 25 کشور دیگر ویزا و گذرنامه جعلی طراحی می‌کردند. عصر کرمانشاه به نقل از تسنیم وی افزود: “این باند برای افرادی که به هر دلیلی […]

سردار محسن عقیلی؛ فرمانده پلیس فرودگاه‌های ایران اظهار کرد: پلیس فرودگاه‌های ایران به تازگی یک باند 12 نفره قاچاق انسان را شناسایی و منهدم کرده است که این باند برای 25 کشور دیگر ویزا و گذرنامه جعلی طراحی می‌کردند.
عصر کرمانشاه به نقل از تسنیم وی افزود: “این باند برای افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانستند ویزا یا گذرنامه دریافت کنند، گذرنامه و ویزای کشورهای مختلف را با مهر سازمان‌های داخلی و خارجی مختلف جعل می‌کردند”.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد:” برخی از افراد توانسته بودند با این گذرنامه و ویزاهای جعلی به کشورهای خارجی سفر کنند اما در فرودگاه‌های مقصد شناسایی و به ایران دیپورت شدند”.
سردار عقیلی بیان کرد: “باندی که جدیدا شناسایی و منهدم شده است از بزرگترین و فعال‌ترین باند قاچاق انسان بوده است که مسافران را با مدارک جعلی اکثر کشورهای خارجی می‌فرستادند”.
وی گفت: “یکی دیگر از مشتریان این باند، افرادی بودند که می‌خواستند غیرقانونی از کشور خارج شوند و با کمک این باند تلاش می‌کردند تا اوراق مسافرتی جعلی داشته باشند و ایران را ترک کنند

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.