×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عصر کرمانشاه ر ئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه دریک نشست مطبوعاتی گفت : ۱۲۸ نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه کرمانشاه مشغول رقابت هستند، ۱۹ نفر از ابتدای فرایند ثبت‌نام تا کنون از دور رقابت‌ها انصراف داده‌اند، در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین پنج کاندیدا انصراف دادند و ۲۹ نامزد انتخاباتی به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو پنج نامزد انتخاباتی انصراف دادند و آمار کاندیدا به ۴۰ تن رسیده است، در حوزه‌های انتخابیه سنقر و کلیایی، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر با توجه به عدم انصراف نامزدهای انتخاباتی به ترتیب ۳۲، ۳۰ و ۱۸ کاندیدا به رقابت می‌پردازند.

شعبانی تشریح کرد: کاندیداهای انتخاباتی تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری یعنی تا هشتم اسفندماه امکان انصراف از حضور در انتخابات را دارند و پس از این زمان انصراف امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: از بامداد سوم اسفندماه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی آغاز شده و تا هشت صبح روز دهم اسفندماه یعنی ۲۴ ساعت پیش از زمان رأی گیری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: تبلیغات امسال شامل بخش‌های جدیدی مانند تبلیغات تلویزیونی و مناظره است، از امروز فیلم‌ها و مناظرات نامزدهای انتخاباتی در ۶ کانال تلویزیونی قابل پخش است.

وی اذعان کرد: ۱۰۵ نامزد انتخاباتی برای تبلیغات تلویزیونی ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۷ تن در شهرستان کرمانشاه و ۵۸ تن در سایر شهرستان‌ها هستند، همچنین ۵۱ نفر در استان برای مناظره ثبت نام کردند.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true