×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عصر کرمانشاه : آمادگی شهرستان هرسین برای استقبال از مهمانان نوروزی ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد خدمات سفر از آمادگی این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی گفت و تصریح کرد : کمیته‌هایی برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تشکیل شده و تمام توان و تلاش خود را برای استقبال و پذیرایی از آنان بکار خواهند گرفت.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه سخنانش به تشریح اماکن استقرار مهمانان نوروزی در این شهرستان پرداخت و افزود : امسال ۶ مدرسه با ظرفیت ۴۶ کلاس و ۹ واحد سوئیت ، بوم گردی و خانه مسافر در شهرک الزهرا و روستاهای نجوبران و سرماج آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند. ایتوندی ضمن تاکید بر فضا سازی متناسب با ماه رمضان در اماکن گردشگری و تفریحی بیان داشت : با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز هرگونه فضا سازی و آذین بندی در شهرستان باید متناسب با ایام پیش رو باشد.

وی گفت :فعالیت گشت های بهداشتی و نظارت بر بازار و اماکن خدماتی – رفاهی ، آمادگی دستگاههای خدماتی ، بیمارستان ها و همچنین هلال احمر و راهداری ، بررسی مستمر وضعیت جایگاههای سوخت ، ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی ، ساماندهی پسماندهای روستایی و حاشیه راهها، عدم اجرای حفاری و ساماندهی نانوایی ها در روزهایی ابتدایی نوروز و ماه رمضان بخشی از مصوبات این جلسه و موارد مورد تاکید فرماندار شهرستان هرسین بود.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true