×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عصر کرمانشاه – رئیس پلیس راه استان گفت : در ۹ روز سپری شده از طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ تصادفات فوتی در راه های برون شهری استان ۶۰ درصد کاهش یافته است.

” سرهنگ عبدالحسین زارع ” اظهار داشت : خوشبختانه از ۲۴ اسفند ماه و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ؛ علیرغم پر حجم شدن ترافیک جاده ها ، تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با روند کاهشی همراه بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با گذشت ۹ روز از طرح نوروزی ، تصادفات منجر به فوت به میزان ۶۰ درصد و تعداد جان باختگان ۶۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان افزود : در طرح نوروزی تعداد ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و در راستای برقراری نظم و امنیت ترددها به صورت شبانه روزی بر جریان ترافیک نظارت و با تخلفات بدون اغماض و برابر قانون برخورد می کنند.

سرهنگ زارع در خاتمه خاطرنشان کرد : به کلیه کارشناسان تصادفات نیز ابلاغ شده است در تصادفات خسارتی چنانچه یکی از طرفین مسافر نوروزی باشد ، برای رفاه حال آنان و بدون در نظر گرفتن میزان خسارت ، کروکی ترسیم شود تا در شهرهای خود به شرکت های بیمه مراجعه نمایند

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true