• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
کل اخبار 4488اخبار امروز : 0
3

من به صورت فردی در کار هیأت‌های اجرایی و تأیید، رد و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداها دخالت نکردم

  • کد خبر : 24080
من به صورت فردی در کار هیأت‌های اجرایی و تأیید، رد و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداها دخالت نکردم

علی شعبانی ظهر سه شنبه در نشست با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیئت علمی واحد کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از واژه‌های مهم کلیدی که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود بر آن تاکید داشتند کلید واژه «قوی بودن ایران» است. علی شعبانی در پاسخ به سوال […]

علی شعبانی ظهر سه شنبه در نشست با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیئت علمی واحد کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از واژه‌های مهم کلیدی که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود بر آن تاکید داشتند کلید واژه «قوی بودن ایران» است.
علی شعبانی در پاسخ به سوال اساتید در خصوص رد صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: من به صورت فردی در کار هیأت‌های اجرایی و تأیید، رد و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداها به هیچ عنوان دخالت نکرده و به هیچکس دیگر هم اجازه دخالت نداده‌ام، تمام فرآیند انتخابات بایست بر اساس قانون و بدون هیچ گونه مشکل و شائبه انجام گردد و هر کس در برگزاری این رویداد بزرگ ملی قصد ایجاد شبه و یا مشکلی داشته باشد با او برخورد خواهیم کرد.

شعبانی در ادامه گفت: امروز وظیفه همه ما آگاهی دادن به مردم برای افزایش سطح مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات می‌باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در پایان جلسه ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری جلسه با توجه به درخواست اساتید دانشگاه قول داد در جلسات هم اندیشی و مشترکی که در آینده در دانشگاه آزاد برگزار می‌گردد مجدداً حضور یابد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.