افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

با مخلان در عرضه مایحتاج عمومی مردم برخورد قانونی می شود/

  • کد خبر : 12591
  • 03 فوریه 2019 - 21:42
با مخلان در عرضه مایحتاج عمومی مردم برخورد قانونی می شود/
تامین اعتبار طرح آب سردسیری تا ۷۵ درصد به حل مشکلات بیکاری استان کرمانشاه اثر مثبت می‌گذارد/

عصر کرمانشاه : در رصد خانه خبری ما بخوانید .تامین اعتبار طرح آب سردسیری تا ۷۵ درصد به حل مشکلات بیکاری استان کرمانشاه اثر مثبت می‌گذارد/سرقت از دکل‌های مخابراتی/با مخلان در عرضه مایحتاج عمومی مردم برخورد قانونی می شود

سرقت از دکل‌های مخابراتی
عصر کرمانشاه :  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سرقت دکل‌های مخابراتی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.سرتیپ منوچهر امان اللهی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی شهر کرمانشاه، پلیس آگاهی سردسته باند را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کرد.
وی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به انجام ۱۳ فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی در شهر کرمانشاه با همدستی دو فرد دیگر اعتراف کرد.وی ادامه داد: با راهنمایی متهم دستگیر شده، مخفیگاه همدستان وی نیز شناسایی و در دو عملیات ضربتی نسبت به دستگیری دیگر متهمان سرقت از دکل‌های مخابراتی اقدام شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق نظر کارشناس حقوقی شرکت مخابرات، ارزش اموال سرقتی به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ؛
با مخلان در عرضه مایحتاج عمومی مردم برخورد قانونی می شود

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: اقدامات غیر مسئولانه در فرآیند عرضه مایحتاج عمومی مردم برخوردهای قانونی را در پی دارد.

صادقی در جلسه تنظیم بازار کرمانشاه با اشاره به اینکه دستگاه قضایی از همه با مخلان در عرضه مایحتاج عمومی مردم برخورد قانونی می شودظرفیت‌های قانونی در فرآیند غیرمسئولانه عرضه مایحتاج عمومی مردم برخورد خواهد کرد افزود: بین ۵۰ تا ۷۰ تن گوشت وارداتی در هفته بین مردم توزیع می‌شودکه با توجه به صف‌های طولانی این میزان باید به ۱۵۰ تن افزایش یابد.
صادقی کنترل گلوگاه نهاوند را برای جلوگیری از قاچاق دام یک ضرورت خواند و افزود: باید از قاچاق دام زنده در این محور جلوگیری شود که در همین رابطه ضروری است نمایندگان تعزیرات و دامپزشکی در این گلوگاه به صورت دائم مستقر شوند.

جاسمی:
تامین اعتبار طرح آب سردسیری تا ۷۵ درصد به حل مشکلات بیکاری استان کرمانشاه اثر مثبت می‌گذارد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: اگر اعتبار انتقال آب سردسیری تامین شود و در قانون بودجه سال آینده لحاظ شود، می‌تواند تا ۷۵ درصد به حل مسائل بیکاری استان کرمانشاه تاثیر مثبت بگذارد که وزیر نیرو نیز قول پیگیری این موضوع را داده است.
سیدقاسم جاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر نیرو، اظهار داشت: آب سردسیری از سد داریان و رودخانه سیروان سرچشمه می‌گیرد و قسمتی از آن به سمت ازگله می‌رود که به منطقه گرمسیری معروف است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که بخشی از این آب در قالب طرح سردسیری به منطقه سردسیر استان کرمانشاه و منطقه پلنگان انتقال داده شود و به دشت‌های روانسر، منطقه کوزران، سنجابی، منطقه ماهیدشت، سَرفیروزآباد که دهستان‌های جلالوند و عثمانوند در آن قرار دارند، برود که البته تاجایی که مقدور است از این آب باید استفاده شود.

وی افزود: تاجایی که مقدور است شهرستان کرمانشاه باید بتواند از آب‌های سردسیری استفاده کند، به نقل از دوستانی که در این کار تخصص دارند، 75 درصد اشتغال استان در گرو انتقال آب سردسیری به کرمانشاه است.

جاسمی ادامه داد: آب گرمسیری در منطقه گیلانغرب، سرپلذهاب و قصر شیرین که به سمت ایلام نیز می‌رود، 25 درصد در اشتغال استان کرمانشاه اثر دارد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=12591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.