• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
کل اخبار 4488اخبار امروز : 0
10

آشنایی با سی تی سنتر کرمانشاه

  • کد خبر : 13157
آشنایی با سی تی سنتر کرمانشاه

مجموعه سیتی سنتر کرمانشاه ( KCC ) در زمینی به مساحت 16442 متر مربع و با زیربنای 122471 متر مربع تحت کاربری تجاری ، اداری و تفریحی رفاهی طراحی گردیده و هم اینک در حال احداث می باشد. سیتی سنتر کرمانشاه ( KCC ) با حمایتهای استاندار محترم کرمانشاه و مشارکت شرکت مادر تخصصی کارکنان […]

مجموعه سیتی سنتر کرمانشاه ( KCC ) در زمینی به مساحت 16442 متر مربع و با زیربنای 122471 متر مربع تحت کاربری تجاری ، اداری و تفریحی رفاهی طراحی گردیده و هم اینک در حال احداث می باشد.

سیتی سنتر کرمانشاه ( KCC ) با حمایتهای استاندار محترم کرمانشاه و مشارکت شرکت مادر تخصصی کارکنان بانک انصار و بنیاد مستضعفان ، با اتکا به مجوزهای صادر شده از سوی شورای شهر و شهرداری محترم شهر طبق برنامه زمان بندی مصوب تا پایان سال 1399 به بهره برداری کامل خواهد رسید.
سيتي سنتر کرمانشاه

برخورداری از مناسبترین جانمایی محل احداث در مستعدترین پلاکهای ثبتی موجود و همجوار با بلوار تاریخی زیبای طاقبستان و اتصال به عریضترین شبکه های دسترسی شهری در کم ترافیک ترین معابر سواره رو و داشتن کوتاهترین فواصل با فرودگاه بین المللی کرمانشاه ، پایانه مسافربری ، منطقه گردشگری طاقبستان ،ورزشگاه جدید الاحداث و همچنین همجواری با محور اصلی ارتباطی همدان – سنندج ، تنها بخشی از امتیازات بالقوه این پروژه عظیم می باشد.

در پلانهای طبقات سیتی سنتر کرمانشاه در طبقات 3- تا 1- مجموعا پیش بینی ساخت بیشتر از 800 واحد پارکینگ و احداث بزرگترین واحد هایپرمارکت غرب کشور و ایجاد و احداث امکانات حمل و جابجایی مراجعین به طبقات فوقانی و ایجاد مخازن و منابع ذخیره آب و انبارها و سردخانه های مجهز و تاسیسات حرارتی و برودتی لازم ، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا بیش بینی گردیده است.

مجموع 17.340 مترمربع سطح مفید زیربنای طبقات همکف و اول این پروژه به احداث تعداد 139 واحد تجاری در مساحتهای مختلف و ایجاد 3 سالن سینما اختصاص یافته است.

احداث 10 واحد فودکورت ، رستوران و شهربازی در فضاهایی مسقف و غیر مسقف و تراسهای بزرگ مشرف به بلوارزیبای طاقبستان از جمله خصوصیات منحصربفرد مجموعه در دست احداث سیتی سنتر کرمانشاه می باشد.

انتقال و جابجایی مشتریان و بازدیدکنندگان از واحدهای تجاری و هایپر از پایینترین طبقات زیر زمین (طبقه 3-) تا بالاترین طبقه تجاری و واحدهای فست فود ، شهربازی و رستورانها واقع در طبقه دوم بوسیله 10 دستگاه آسانسور نفربر ، 10 دستگاه راه پله ، یک دستگاه آسانسور مکانیکی و پله های برقی پیش بینی شده ، انجام خواهد شد.

ایجاد 80 واحد اداری و سالنهای اجتماعات در تیپها و مساحتهای مختلف جهت بهربرداری تجار ، بازرگانان ، پزشکان ، وکلا ، مهندسین و سایر ادارات و شرکتها ، در هشت طبقه تکمیل کننده عناوین شغلی بهره برداران است ، که تردد و مراجعه به آنها از طریق آسانسور و راه پله های مجزا در پروژه پیش بینی شده و هم اینک در دست احداث است

و احداث تالار پذیرایی با مساحت حدود 2027 متر مربع جهت اجرای مراسمات در طبقه نهم با دید منحصر بفرد به بلوار و مجموعه تاریخی طاقبستان ، با وجود تراسهای رو باز ، چشم نوازترین بخشهای این مجموعه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. آشنایی خوبی بود ممنون

  2. شاید صد سال آینده به بهره برداری برسه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.