• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
کل اخبار 4488اخبار امروز : 0
6

سری ترین پهباد جاسوسی

  • کد خبر : 15083
سری ترین پهباد جاسوسی

عصر نیوز کرمانشاه:  ارتش سوریه یک پهپاد شناسایی بسیار کوچک را با نام ” Black Hornet ۳s” در اختیار دارد که جزئی از سلاح‌های نیروهای تفنگداران دریایی آمریکاست.  به نوشته روزنامه “درایو” آمریکا، ارتش سوریه در نزدیکی شهر تل تمر واقع در منطقه مرزی با ترکیه و عراق این پهپاد را به دست آورده است. […]

عصر نیوز کرمانشاه:  ارتش سوریه یک پهپاد شناسایی بسیار کوچک را با نام ” Black Hornet ۳s” در اختیار دارد که جزئی از سلاح‌های نیروهای تفنگداران دریایی آمریکاست.

 به نوشته روزنامه “درایو” آمریکا، ارتش سوریه در نزدیکی شهر تل تمر واقع در منطقه مرزی با ترکیه و عراق این پهپاد را به دست آورده است.

طول این پهپاد ۱۵ سانتی‌متر و وزن آن کمتر از ۴۵ گرم است. این پهپاد به واسطه سیستم مانیتور و سیستم کنترل قابل حمل کنترل می‌شود. همچنین می‌تواند در محدوده دید مرکز کنترل و پرواز از طریق مسیر مشخص با استفاده از سیستم ” GPS” و بازگشت خود به خود به نقطه شروع پرواز می‌کند.

پهپاد

به رغم حجم بسیار کوچک، آن به دو دوربین ویدیو با امکان تغییر وضوح و نیز امکان تصویربرداری حرارتی مجهز است. همچنین قابلیت کار کردن در شب را دارد، به طوری‌که تمام ویدیوهای گرفته شده را ذخیره و در آن واحد میکس می‌کند. این پهپاد فوق‌سری‌ترین پهپاد موجود در جهان است که قیمت آن به حدود ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=15083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.