• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 3
0

در حال حاضر بازنشستگان، معلمان و اقشار کارمند همه از نظام پرداخت کشور ناراضی هستند

  • کد خبر : 19482
در حال حاضر بازنشستگان، معلمان و اقشار کارمند همه از نظام پرداخت کشور ناراضی هستند
حسنی کیا اظهارداشت: دولت باید همسان‌سازی و متناسب سازی پرداختی‌ها را در اولویت خود قرار دهد.

عصر کرمانشاه:  نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عدالت در پرداختی‌ها یک امر ضروری است و آقای رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی هم به این نتیجه رسیده است؛ بنابراین وقتی نیاز به این مسئله احساس شده، قاعدتا دولت باید در این بخش اقدام لازم را داشته باشد.
حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا  با اشاره به موضوع پرداخت نامتوازن در دستگاه‌های دولتی گفت: متاسفانه تبعیض ناروایی در پرداختی‌ها وجود دارد

این نماینده مجلس با بیان اینکه پرداختی نامتوازن در برخی از دستگاه‌ها مورد قبول نیست، اظهارداشت: در حال حاضر بازنشستگان، معلمان و پرستاران و اقشار کارمند همه از نظام پرداخت کشور ناراضی هستند چراکه در این بخش متاسفانه تبعیض ناروایی وجود دارد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نگرانی افراد از فرقی است که بین پرداختی کارکان دستگاه‌ها وجود دارد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که بازنگری در این بخش امری ضروری است و باید شغل‌ها را با حقوق و مزایایی که متناسب است، مدنظر قرار داد.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت باید یک خط فقری را برای همه دستگاه‌ها پیش‌بینی کند تا حداقل حقوق یک مبلغی باشد و مابقی آن هم به عنوان سنوات، تسهیلات و جایگاه شغلی پرداخت شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس ادامه داد: عدالت در پرداختی‌ها یک امر ضروری است و آقای رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی هم به این نتیجه رسیده است؛ بنابراین وقتی نیاز به این مسئله احساس شده، قاعدتا دولت باید در این بخش اقدام لازم را داشته باشد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: دولت باید همسان‌سازی و متناسب سازی پرداختی‌ها را در اولویت خود قرار دهد.

منبع میزان

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.