• امروز : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳
کل اخبار 4450اخبار امروز : 0
1

دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام/نماز گزارن هرسین جنایت حرم مطهر را محکوم کردند

  • کد خبر : 19778
دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام/نماز گزارن هرسین جنایت حرم مطهر را محکوم کردند

امام جمعه کرمانشاه دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به قضیه ترور سه طلبه جهادی و به شهادت رساندن ۲ نفر از آنها و مجروح شدن یکی دیگر به عنوان مهم‌ترین مساله روز کشور، اظهار کرد: پشت این […]

امام جمعه کرمانشاه
دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام
آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به قضیه ترور سه طلبه جهادی و به شهادت رساندن ۲ نفر از آنها و مجروح شدن یکی دیگر به عنوان مهم‌ترین مساله روز کشور، اظهار کرد: پشت این حادثه تروریستی دست‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی پنهان است و به توصیه رهبر معظم انقلاب باید روحیه دشمن شناسی در بین مردم تقویت شود تا پشت پرده واقعی این جنایات را خوب درک کنیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب همواره در صدد ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی هستند که به لطف خدا و توصیه‌های رهبر انقلاب مبنی بر بصیرت داشتن در حوادث تا به حال دشمنی‌های آنها راه به جایی نبرده

امام جمعه دالاهو:
توطئه تفرقه افکنی دشمن با بصیرت نیروهای انقلابی در نطفه خفه شد
امام جمعه دالاهو با اشاره به جنایات تروریستی-تکفیری در حرم امام رضا(ع) و شهادت 2 طلبه جهادی، گفت: توطئه تفرقه افکنی دشمن با بصیرت نیروهای انقلابی در نطفه خفه شد.

وی در ادامه به حادثه تروریستی حمله به سه طلبه جهادی و شهادت ۲ تن از آنها اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی که برنامه ریز اصلی این اتفاقات در جهان است بعد از این حادثه قصد ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی را داشت که الحمدلله با هوشیاری و بصیرت جریان انقلابی این توطئه از نطفه خفه شد.

امام جمعه اسلام آباد غرب
زمانی موسوی با تسلیت شهادت ۲ تن از روحانیون در مشهد، گفت: خوشا به حال آن ۲ طلبه بزرگوار جهادی که در راه حق و در حرم رضوی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی با محکوم کردن حادثه تکفیری در حرم رضوی، افزود: اگر چنین کاری در حرم امام رضا (ع) انجام می‌شود نشان دهنده این است که نقشه و برنامه پشت این حرکت قرار دارد وگرنه در مکان‌های حاشیه‌ای به غیر از حرم هم امکان این اتفاق وجود داشت و حتی ضارب می‌توانست به راحتی فرار کند.

زمانی موسوی عنوان کرد: برخی اظهارات لیبرال‌ها در فضای مجازی ادامه دهنده مسیر سعودی‌ها و تکمیل کننده نقشه شوم دشمنان است و این کار باعث تأسف است.
نمازگزاران هرسینی جنایات تکفیری در حرم امام رضا(ع) را محکوم کردند
نمازگزاران هرسینی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت تروریستی- تکفیری اخیر در حرم رضوی و به شهادت رساندن روحانیون و طلاب مظلوم را محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.