• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
کل اخبار 4488اخبار امروز : 0
3

معلمان پرچم‌دار تعلیم و تربیت در دوران پیروزی انقلاب وجنگ تحمیلی بودند

  • کد خبر : 19993
معلمان پرچم‌دار تعلیم و تربیت در دوران پیروزی انقلاب وجنگ تحمیلی بودند
تلاشمان اینست که مسائل و مشکلات معلمان را حل وفصل کنیم که معلم دغدغه‌ای جز تعلیم و تربیت نداشته باشد.

عصر کرمانشاه نجابت و پایبند بودن به نظام جز ویژگی‌های اصلی معلمان است و در این میان همدلی و وفاق ایجاد شده قابل توجه است
در حالی در یک از مدارس منتخب استان زنگ سپاس معلم نواخته شد که مدیر آموزش و پرورش استان اعلام نمود که  حضوری شدن مدارس در چهارده فروردین را زمینه ساز دمیده شدن روح جدیدی در شهر بود وهم اکنون شاهد حضور صدر‌درصدی دانش‌آموزان را در سطح مدارس هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین نمادین زنگ سپاس که امروز (۱۷اردیبهشت ماه)تنی چند از مسئولین استانی برگزار شد با تبریک هفته معلم و تقدیر از تمامی معلمان که در تمام دورانها امر تعلیم و تربیت را تعطیل نکرده‌اند اظهار کرد: روز معلم مختص به یک هفته در سال نیست و تقدیر از معلمان باید در طول سال مدنظر قرار گیرد.
وی نقش معلمان  را مهم عنوان کرد و گفت: معلمان پرچم‌دار تعلیم و تربیت در دوران پیروزی انقلاب وجنگ تحمیلی بودند و ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید تقدیم این نظام و انقلاب شده است که در کنار مبارزه با دشمن در سنگر مبارزه با جهل و نادانی نیز همواره نقش مهم و اساسی داشته‌اند.

وی در ادامه گفت : نجابت و پایبند بودن به نظام جز ویژگی‌های اصلی معلمان است و در این میان همدلی و وفاق ایجاد شده قابل توجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان افزود: تلاشمان اینست که مسائل و مشکلات معلمان را حل وفصل کنیم که معلم دغدغه‌ای جز تعلیم و تربیت نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.