• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
کل اخبار 4488اخبار امروز : 0
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت

اهداء ۱۳۲ کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران استان کرمانشاه

  • کد خبر : 25143
اهداء ۱۳۲ کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران استان کرمانشاه

طی ۲ماهه سال‌جاری؛ برگزاری دوره آموزشی و اهداء ۱۳۲ کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران استان کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲ ماهه سال‌جاری ۱۳۲ کلاه ایمنی در بین راکب موتورسیکلت پس از برگزاری دوره آموزشی توزیع شده است. سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و […]

طی ۲ماهه سال‌جاری؛

برگزاری دوره آموزشی و اهداء ۱۳۲ کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲ ماهه سال‌جاری ۱۳۲ کلاه ایمنی در بین راکب موتورسیکلت پس از برگزاری دوره آموزشی توزیع شده است.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۲۶۰ نفر ساعت کارگاه آموزشی برای راکبین موتورسیکلت در شهرستان برگزار شده و پس از کسب آموزش های لازم کلاه ایمنی ۱۳۲ عدد کلاه ایمنی به راکبین اهداء شده است. وی افزود: طبق آمارهای موجود بیشترین آسیب‌های وارده به راکبان موتورسیکلت هنگام تصادفات در ناحیه سر است که گذاشتن کلاه ایمنی تأثیر زیادی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات را دارد.

️کهریزی درباره اقدام ابتکاری این اداره کل گفت: با توجه به نقص فنی سیستم روشنایی موتور سیکلت های روستایی برای اولین بار در کشور این اداره کل با تهییه چراغ جلو و چراغ خطر برای موتوسیکلت ها در روستا های هدف نسبت به تعمیر و تعویض چراغ های موتور سیکلت ها اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: اولویت برگزاری کلاس های آموزشی و اهداء کلاه ایمنی در روستاهایی بود که بیشترین آسیب‌دیدگی موتورسیکلت‌ سواران و تردد وسایل نقلیه را داشته و در مناطق پرخطر قرار دارند اجراشده است.

کهریزی درباره برگزاری دوره های آموزشی در روستاها گفت: با توجه به ضرورت آموزش و فرهنگ سازی برای راکبین موتورسیکلت کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل با همکاری پلیس‌راه، فوریت‌های پزشکی و… اقدام به برگزاری کلاس آموزشی با رویکرد کاهش تصادفات می کند.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان افزود: طی ۲ ماه سال‌جاری ۱ هزار ۵۴۰ برچسب شبرنگ بر روی موتورسیکلت ها و ۱ هزار ۶۰۰ برچسب بروی ادوات کشاورزی نصب شده و در هر مرحله برگزاری کلاس های آموزشی ۶۵ نفر ساعت راکبین ادوات کشاورزی شرکت کرده اند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=25143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.