• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

خبر های کشفیات انتظامی کرمانشاه در هفته ای که گذشت

  • کد خبر : 13255
خبر های کشفیات انتظامی کرمانشاه در هفته ای که گذشت
دستگیری 4 اخلالگر نظام ارزی و اقتصادی در کرمانشاه /کشف کالای قاچاق در ثلاث باباجانی/کشف کالای قاچاق در کرمانشاه/کشف لوازم آرایشی قاچاق در کرمانشاه

در رصد خانه انتظامی  عصر کرمانشاه خواهیم خواند :دستگیری 4 اخلالگر نظام ارزی و اقتصادی در کرمانشاه /کشف کالای قاچاق در ثلاث باباجانی/کشف کالای قاچاق در کرمانشاه/کشف لوازم آرایشی قاچاق در کرمانشاه

دستگیری 4 اخلالگر نظام ارزی و اقتصادی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 4 اخلالگر نظام ارزی و اقتصادی خبر داد و گفت: از این افراد 74 هزار دینار عراقی و 11 هزار و 600 دلار به ارزش یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.
4 اخلالگر ارزی در کرمانشاه دستگیر شدند
سردار علی‌اکبر جاویدان  اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیرقانونی برخی افراد در زمینه ارز خارجی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران کلانتری 11 مرکز پس از هماهنگی با مقام قضائی، محل فعالیت مخلان نظام اقتصادی واقع در خیابان گمرک کرمانشاه را زیر نظر گرفته و موفق به دستگیری چهار تن از آن‌ها شدند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد، 74 هزار دینار عراقی و 11 هزار و 600 دلار ارز غیرمجاز از این افراد به ارزش یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.
جاویدان در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
کشف کالای قاچاق در ثلاث باباجانی
سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون اول 24 هزار و 260 عدد قابلمه و در بازرسی از کامیون دیگر هم 400 عدد جاکفشی و 150 عدد انواع وسایل آشپزخانه کشف شد.
سردار جاویدان ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده 4 میلیارد ریال بر آورد شده است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از دستگیری 2 متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.
کشف کالای قاچاق در کرمانشاه
علی اکبر جاویدان”در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشت زنی در کمربندی غربی شهر، به یک دستگاه کامیون پلاک مخدوش مشکوک و در صدد توقیف آن برآمدند.
وی افزود: ماموران یگان امداد پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدندکامیون را متوقف و در بازرسی از آن، 10 دستگاه کولرگازی، 6 دستگاه جاروبرقی، 15 دستگاه اتو، 20 دستگاه سشوار، 400 عدد انواع لوازم آرایشی و 10 حلقه لاستیک خودروی سواری قاچاق که ارزش محموله های کشف شده طبق نظر کارشناسان را یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این رابطه 5 نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس عنوان کرد.#

کشف لوازم آرایشی قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه، 3 هزار و 800 عدد لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در جاده قزانچی به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و درصدد توقیف آن برآمدند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف خودروی فراری شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.
سردار جاویدان ادامه داد: در این بازرسی، 3 هزار و 800 عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 3 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال خودروی پژو 405 به پارکینگ، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.