• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

ممنوعیت استفاده از شیرینی و آبمیوه های صنعتی در جلسات اداری

  • کد خبر : 13214
ممنوعیت استفاده از شیرینی و آبمیوه های صنعتی در جلسات اداری

عصر کرمانشاه: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای ارتقای سلامت کارکنان به جای شیرینی جات از جایگزین های سالم در مراسم و آیین ها استفاده می کند. قباد محمدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به رسالت ذاتی خود در حفظ و ارتقای سلامت جامعه و […]

عصر کرمانشاه: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای ارتقای سلامت کارکنان به جای شیرینی جات از جایگزین های سالم در مراسم و آیین ها استفاده می کند.

قباد محمدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به رسالت ذاتی خود در حفظ و ارتقای سلامت جامعه و در همراهی با ستاد یکپارچه ارتقای سواد سلامت استان مصمم به استفاده از جایگزین های سالم به جای شیرینی جات در مراسم و آیین ها در این اداره هستیم.

او گفت: مصرف انواع شیرینی و آبمیوه های صنعتی به معضل بزرگی برای سلامتی مردم تبدیل شده است که با دارا بودن قند و چربی ناسالم و نیز مواد نگهدارنده در آبمیوه های صنعتی منجر به شیوع بیماری هایی از قبیل دیابت، بیماری های قلبی عروق و غیره در جامعه شده است.

عصر کرمانشاه به نقل از باشکاه خبرنگاران به گفته این مقام مسئول با توجه به راه اندازی ستاد یکپارچه ارتقای سواد سلامت استان توسط دانشگاه و آغاز رسمی برنامه های آن زین پس ورود و مصرف هرگونه شیرینی و آبمیوه صنعتی به این معاونت و سرو آن در جلسات و برنامه ها ممنوع و به جای آن از انواع میوه های تازه و سالم و جایگزین های مناسب مانند بیسکویت های کم قند و دارای چراغ راهنمای رنگی تغذیه ای استفاده می شود.

محمدی بیان کرد: امید است با اجرای این طرح گامهای موثری در ارتقای سطح سلامت جامعه برداشته و به رواج فرهنگ زندگی سالم درمیان شهروندان کمک شود

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.