• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

کریدور گردشگری بیستون-تاقبستان کننده کار می خواهد

  • کد خبر : 13403
کریدور گردشگری بیستون-تاقبستان کننده کار می خواهد

عصر کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه گردشگری کریدور بیستون به طاق‌بستان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان است، گفت: از تصویب این طرح مهم گردشگری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چند ماه می‌گذرد اما در اجرای آن هنوز کاری نشده‌است. هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان […]

عصر کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه گردشگری کریدور بیستون به طاق‌بستان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان است، گفت: از تصویب این طرح مهم گردشگری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چند ماه می‌گذرد اما در اجرای آن هنوز کاری نشده‌است.

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، خواستار تعیین یک مجری کننده‌کار برای اجرای کریدور بیستون به طاق‌بستان در ۲ هفته آینده شد که بتواند با هم افزایی دستگاههای اجرایی برای تغییر کاربری ها مسیر این پروژه را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

بازوند در ادامه با اشاره به حضور نیروهای نظامی در محور گردشگری بیستون و طاق بستان گفت: در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه الزام عقب نشینی پادگان های نیروهای نظامی در این محور تصویب شده و این نیروها در اجرای این پروژه باید همکاری داشته باشند.

وی جذب سرمایه گذار و تغییر کاربری اراضی در مسیر کریدور بیستون به طاق بستان را از دیگر برنامه‌های مهم مجری و مشاور این طرح دانست که باید توجه ویژه و خاصی در تدوین و هم افزایی با دستگاههای اجرایی به آن شود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.