• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز‌ ماهان را قطع می‌کند/‌توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره نامه روحانی

  • کد خبر : 13443
ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز‌ ماهان را قطع می‌کند/‌توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره نامه روحانی

عصر کرمانشاه  در رصد خانه یک شنبه  98/8/12  که گذری دارد بر اخبار خبرگزاری های گونا گون خواهیم خواند توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره نامه روحانی به سران کشورهای منطقه/ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز‌ ماهان را قطع می‌کند/‌دلیل فرمانده سپاه برای تاخیر در پخش بازجویی‌های موسس کانال تلگرامی آمدنیوز ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز‌ ماهان […]

عصر کرمانشاه  در رصد خانه یک شنبه  98/8/12  که گذری دارد بر اخبار خبرگزاری های گونا گون خواهیم خواند توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره نامه روحانی به سران کشورهای منطقه/ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز‌ ماهان را قطع می‌کند/‌دلیل فرمانده سپاه برای تاخیر در پخش بازجویی‌های موسس کانال تلگرامی آمدنیوز

ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز‌ ماهان را قطع می‌کند/‌

دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی گفت: آمریکایی‌ها در راستای ادامه فشارهای خود به کشور ما، به ایتالیا فشار آورده‌اند ‌تا مانع‌ انجام پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به رم و میلان شود.
ایتالیا تحت فشار آمریکا پرواز‌ ماهان را قطع می‌کند/‌ ادامه پروازهای ماهان در دیگر مسیر‌های بین‌المللی

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد موضوع تحریم پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به کشور ایتالیا و شهرهای ر‌م و میلان به درخواست آمریکا، اظهار داشت: ‌آمریکایی‌ها در راستای ادامه فشارهای خود به کشور ما، به کشور ایتالیا فشار آورده‌اند ‌تا مانع‌ انجام پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به رم و میلان شود و ایتالیا تحت فشار آمریکا قرار گرفته است.

دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی ادامه داد: بدین ترتیب پروازهای ماهان به ایتالیا و شهرهای رم و میلان، تا پایان آذرماه امسال برقرار خواهد بود و پس از آن ماهان پروازی به میلان ندارد.

وی گفت: البته شرکت ماهان پیش از این به کشورهایی اروپایی زیادی پرواز داشت. ضمن آنکه پروازهای ماهان به شرق اسیا برقرار است.
اسعدی سامانی با اشاره به اینکه فرصت ارتباطی بین ایران و ایتالیا با این تحریم قطعاً کمتر می‌شود، افزود: البته باید به این موضوع توجه داشت که پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایتالیا برقرار است‌.
دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی یادآور شد: ‌پیش از این شرکت هواپیمایی ایتالیایی پروازهای خود را به ایران قطع کرده بود.
وی با مغرضانه خواندن چنین تحریم‌هایی از سوی آمریکا، اضافه کرد: قطعاً هوا‌پیماهایی که در این پروازها استفاده می‌شد زمین‌گیر نمی‌شوند و در مسیر‌های دیگر بکار گرفته می‌شوند.
دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی افزود: کشورهای غربی تلاش می‌کنند به هر مدل که می‌توانند به کشور ما فشار بیاورند.
بنابراین گزارش ‌به تازگی روزنامه ایتالیایی لا استامپا گزارش داده است که دولت این کشور تسلیم فشارهای آمریکا شده و قصد دارد پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایران به شهرهای رم و میلان را از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) ممنوع اعلام و این خطوط هواپیمایی را تحریم کند.

دلیل فرمانده سپاه برای تاخیر در پخش بازجویی‌های موسس کانال تلگرامی آمدنیوز
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه جزئیات فروپاشی شبکه سست و عنکبوتی آمدنیوز به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: اعلام جزئیات این عملیات باید به نقطه ای برسد که برای مردم جذابیت داشته باشد.

به گزارش عصر کرمانشاه به نقل از تسنیم حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اعلام جزییات و پشت پرده دستگیری روح الله زم سرشبکه رسانه معاند آمدنیوز، اظهار داشت: طبیعی است که پیشرفت های ما در زمینه کشف شبکه‌ای که از طرف آمریکایی‌ها و انگلیسی و صهیونیست‌ها حمایت و سازماندهی می‌شد به آگاهی مردم خواهد رسید.

وی افزود: این حق مردم است که درباره این رویداد بزرگ که در حقیقت فروپاشی یک شبکه بزرگ و پیچیده عملیات روانی است آگاهی داشته باشند. البته این شبکه به ظاهر پیچیده است اما فاقد استحکام است و مانند لانه عنکبوت است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: این شبکه هم یک شبکه عنکبوتی سست بود که فروپاشیده و انشاءالله جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرمانده کل سپاه در خصوص زمان و نحوه اعلام جزئیات این عملیات، گفت: به هر شکل باید به نقطه ای برسد که برای مردم جذابیت داشته باشد و گفتیم اطلاعات را جوری به مردم بدهند که تازگی داشته باشد.

توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره نامه روحانی به سران کشورهای منطقه
«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان طی نامه‌ای به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و همچنین عراق خواستار همکاری آنها در طرح صلح پیشنهادی ایران برای تأمین صلح و ثبات در منطقه شده است.

در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اخبار منتشره از ارسال نامه رئیس جمهوری اسلامی ایران به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و همچنین عراق، ضمن تایید این خبر افزود:«پس از ارائه “پویش صلح هرمز” توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایشان متن کامل آن را برای سران کشورهای یاد شده ارسال کرد و در آن خواستار تشریک مساعی همه آنها در پردازش و اجرای آن شدند.»

وی افزود: «این امر نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران و اهمیت دادن به کشورهای منطقه در تامین ثبات و امنیت در منطقه خلیج فارس است.»

موسوی اضافه کرد: «دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز به زودی نامه ای در این زمینه خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد ارسال خواهد کرد.»

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.