• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

کشف 743 فقره سرقت در کرمانشاه/دستگیری 65 تن از اراذل و اوباش /55تن شکر قاچاق در کنگاور کشف شد

  • کد خبر : 13638
کشف 743 فقره سرقت در کرمانشاه/دستگیری 65 تن از اراذل و اوباش /55تن شکر قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخورد با پدیده قاچاق یکی از اولویت های کار پلیس است، افزود: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کشف 743 فقره سرقت در کرمانشاه/دستگیری 65 تن از اراذل و اوباش
عصر کرمانشاه – فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان طی ماه گذشته 743 فقره سرقت کشف و 551 نفر سارق نیز دستگیر شدند.
سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت و دستگیری سارق، طرح های پیشیگیری از سرقت نیز در سطح شهرستان اجرا و نتیجه آن متلاشی شدن 9 باند بود.
وی افزود: 34 نفر از اعضای این باندها نیز دستگیر شدند که در مجموع به 178 فقره سرقت در روزها و ماه های گذشته اعتراف کردند.
سرهنگ براری تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده دستگیری 74 قاچاقچی و کشف بیش از 10 میلیارد ریال کالای قاچاق از آنها بود.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری 10 تن از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: از آنها تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.
وی تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس، 307 نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر، بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه حدود 43 هزار حبه قرص کشف شد.
سرهنگ براری در پایان گفت: تعداد 623 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز طی ماه گذشته شناسایی و توقیف شد.

55تن شکر قاچاق در کنگاور کشف شد
گروه استان ها – کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی کنگاور، 55 تن شکر قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد.
سردار “علی اکبر جاویداون” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه تریلی کشنده که حامل بار بودند مشکوک و آنها را جهت بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: در جریان بازرسی از این 2 دستگاه تریلی، 55 تن شکر قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 4 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا 2 نفر هم دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخورد با پدیده قاچاق یکی از اولویت های کار پلیس است، افزود: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: اقدامات انجام گرفته منجر به رشد بیش از 30 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 9 ماه سپری شده از سال جاری و در مقایسه با سال گذشته شده است.
 کشف 12 فقره سرقت در اسلام آبادغرب
گروه استان ها – کرمانشاه – فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان و دستگیری 4 سارق حرفه ای خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سلیم سلیمی” اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فراوان موفق به شناسایی 4 سارق و شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.
سرهنگ سلیمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 12 فقره سرقت قطعات و محتوایت داخل خودرو اعتراف کردند.
رئیس پلیس اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
کشف یک دستگاه خودروی سرقتی توسط پلیس راه کرمانشاه
گروه استان ها – کرمانشاه – رئیس پلیس راه استان گفت: با تلاش کارکنان پلیس راه کرمانشاه – همدان یک دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید سرقتی با قرار گرفتن در پایش نظارتی پلیس شناسایی و توسط عوامل پلیس راه در محور بیستون متوقف شد.
وی افزود: مأموران پلیس راه پس از متوقف کردن خودرو مذکور نسبت به دستگیری سرنشینان آن اقدام و جهت سیر مراحل قانونی در اختیار عوامل انتظامی قرار داده و خودرو مسروقه نیز به توقف گاه هدایت گردید.
سرهنگ حیدری ادامه داد: با مجهز شدن کارکنان به دست افزارهای بر خط که به صورت لحظه ای سوابق کلیه وسایل نقلیه را مشخص می نماید , تلاش در جهت کشف خودروهای مسروقه همواره مورد توجه ویژه پلیس راه می باشد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.