• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

به لحظات انتقام نزدیک می‌شویم؟/ آمریکا فرودگاه «بلد» را تخلیه کرد

  • کد خبر : 13710
به لحظات انتقام نزدیک می‌شویم؟/ آمریکا فرودگاه «بلد» را تخلیه کرد

عصر کرمانشاه : ویدیوی از داخل فرودگاه بلد در شمال بغداد منشر شده است که آمریکایی‌ها آن را تخلیه کرده‌اند. آمریکا از ترس پاسخ بسیج مردمی عراق نیروهای خود را در حداکثر دو پایگاه محصور کرده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، الجزیره در خبری فوری گزارش داد که مرکز فرماندهی ائتلاف بین‌المللی که […]

عصر کرمانشاه : ویدیوی از داخل فرودگاه بلد در شمال بغداد منشر شده است که آمریکایی‌ها آن را تخلیه کرده‌اند. آمریکا از ترس پاسخ بسیج مردمی عراق نیروهای خود را در حداکثر دو پایگاه محصور کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، الجزیره در خبری فوری گزارش داد که مرکز فرماندهی ائتلاف بین‌المللی که آمریکا فرماندهی آن را برعهده دارد، به صورت موقت از عراق به کویت منتقل شد. براساس اعلامیه دولت آلمان بخشی از نیرو‌های آلمانی مستقر در عراق بخصوص مقرهای بغداد و تاجی به دلیل تنش‌های ایجاد شده بعد از ترور سپهبد شهید سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکا به اردن و کویت منتقل می‌شوند.

در همین رابطه شبکه CNN به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت: ایران موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های خود را در روز‌های اخیر، حرکت داده است. ایران تجهیزات نظامی اش را در راستای مقابله با حملات آمریکا یا انجام حمله، جابجا کرده است.

یک وبگاه یمنی به نقل از منابع آگاه سعودی گزارش داد، تعدادی از خانواده‌های شاهزادگان سعودی از بیم واکنش ایران به ترور دو فرمانده شهید، عربستان را به مقصد کشورهای اروپایی ترک کرده‌اند.

در همین حال ویدیوی از داخل فرودگاه بلد در شمال بغداد منشر شده است که آمریکایی‌ها آن را تخلیه کرده‌اند.
حسین نخلی، تحلیلگر تحولات منطقه غرب آسیا در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت:
امشب هلی‌کوپترهای آمریکایی به صورت مداوم بر روی سفارت آمریکا در بغداد در حال پرواز هستند. خبرهای تایید نشده‌ای هست که آمریکایی‌ها در حال انتقال اسناد از عراق هستند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء از نیروهای مقاومت عراقی رسماً اعلام کرد: پاسخی قدرتمند و هماهنگ از سراسر محور مقاومت به امریکا می‌دهیم. شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده غیور اسلام، تمام جبهه‌ مقاومت، حامیان دفاع از مظلومین جهان و آزادی‌خواهان مبارز علیه استکبار را عزادار کرد، ولی ما بیدارتر و قوی‌تر می‌شویم. تنها دو راه پیش‌روی ملت‌های دنیا وجود دارد؛ یا مقاومت و یا ذلت! ما راه مقاومت را انتخاب کرده‌ایم که در این راه، شهادت سرنوشت بهترین مردان خداست.

شیخ الکعبی،‍ دبیرکل نُجَباء خطاب به نیروهای آمریکایی گفت: فوراً به آشیانه بازگشته و به تابوت‌سازی مشغول شوید که‌ “نیروهای بین‌المللی مقاومت” برای پاسخ کوبنده و مهندسی‌شده به نیروهای تروریستی ایالات‌متحده تشکیل شده‌اند.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق نیز گفت: مقابله با آمریکا هنگامی که شروع شود، چهره خاورمیانه و معادلات درگیری با محور شر را تغییر خواهد داد و لاجرم به نفع محور مقاومت پایان خواهد یافت. ما منتظر پاسخ ایران به حماقت آمریکا هستیم و پس از آن، نوع و سقف پاسخ خود را مشخص می‌کنیم.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه نیز امروز در کرمان گفت: ما انتقام می‌گیریم و اگر حرکت دیگری انجام دهند، آنجایی را که دوست دارند به آتش میکشیم؛ خودشان میدانند کجا را میگویم.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.