• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

آشتی دوباره مردم کرمانشاه با سینما

  • کد خبر : 13818
آشتی دوباره مردم  کرمانشاه با سینما
عصر کرمانشاه :بیشتر سینماهای استان توسط بخش خصوصی مدیریت می شوند ساخت سینما در جوانرود، صحنه، گیلانغرب، کنگاور و هرسین

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: در سالهای گذشته مردم کرمانشاه به نوعی با سینما قهر بودند، ولی از سال گذشته شاهد آشتی دوباره مردم این استان و شهر با سینما هستیم.

«مظفر تیموری»  گفت: در حال حاضر 3 سینمای «آزادی»، «فرهنگ» و «بیستون» در شهر کرمانشاه فعال هستند و در شهرستانهای سنقر، اسلام آبادغرب، قصرشیرین و پاوه نیز دارای سینما می باشیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر در حدود 1250 صندلی سینما در شهر کرمانشاه داریم که بیشترین این صندلی ها مربوط به سینما «فرهنگ» می باشد که این سینما به عنوان پردیس سینما شناخته می شود.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در اکثر شهرستانهای استان سینما ساخته می شود تا جایی که اکنون سینمای شهرستان هرسین که با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان ساخته شده است، به زودی افتتاح می شود.

تیموری تاکید کرد: همچنین طرح ساخت سینما در شهرستان های جوانرود، گیلانغرب، صحنه و کنگاور نیز در دست مطالعه و اجراست.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: در سالهای گذشته مردم کرمانشاه به نوعی با سینما قهر بودند، ولی از سال گذشته شاهد آشتی دوباره مردم این استان و شهر با سینما هستیم.

وی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که در بحث سینما داشته ایم، اکنون بیشتر صندلی های سینماهای کرمانشاه پر می باشد که این خبر خوبی برای سینماهای این استان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادامه داد: بیشتر سینماهای استان توسط بخش خصوصی مدیریت می شوند، ولی با این وجود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت همیشگی و دائمی بر فعالیت آنها دارد.

منبع کرد پرس

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.