• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 13815
آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات در استان کرمانشاه

عصر کرمانشاه:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایطی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر دا

عصر کرمانشاه:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایطی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات مجلس موضوع بسیار مهمی است که مردم نمایندگان خود را برای قانونگذاری انتخاب می‌کنند.

او ادامه داد: این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تامین امنیت است که پلیس متولی آن است.

سردار جاویدان بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسوُولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

او تاکید کرد: این امنیت چه در حوزه‌های رای گیری شهر‌ها و چه در سطح روستا‌ها به بهترین شکل ممکن تامین و مردم و مسئولان مطمئن باشند پلیس اجازه کوچکترین ناامنی را به عناصر داخلی دشمنان نخواهد داد.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه‌های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهیم و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=13815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.