• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

گزیده ای از اخبار مربوط به کرونا دوشنبه 4 فروردین

  • کد خبر : 14090
گزیده ای از اخبار مربوط به کرونا  دوشنبه 4 فروردین

عصر کرمانشاه در این بخش از اخبار اخبار گزیده ای از گوشه و کنار کشور در مورد کرونا را انتخاب نموده ایم /ساخت بیمارستان 2000 تخت خوابی در 48 ساعت/ شرایط ما در مقایسه با کشورهای دیگر حتی پیشرفته درمبارزه با کرونا بهتر است/ابتلای 19 خبرنگار صدا و سیما به ویروس کرونا 48ساعته بیمارستان 2000 […]

عصر کرمانشاه در این بخش از اخبار اخبار گزیده ای از گوشه و کنار کشور در مورد کرونا را انتخاب نموده ایم /ساخت بیمارستان 2000 تخت خوابی در 48 ساعت/

شرایط ما در مقایسه با کشورهای دیگر حتی پیشرفته درمبارزه با کرونا بهتر است/ابتلای 19 خبرنگار صدا و سیما به ویروس کرونا

48ساعته بیمارستان 2000 هزار تخت خوابی آماده کنید ؛ دستور ستادکل نیروهای مسلح به نیروی زمینی ارتش
امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری از فرمان ستادکل نیروهای مسلح به نیروی زمینی ارتش برای انجام رزمایش بیولوژیک خبر داد و گفت: در فرمان فرمانده معظم کل قوا موضوع رزمایش برای آمادگی برای یک حمله بیولوژیک مطرح شده بود. نیروی زمینی و پدافند ما در حال انجام این اقدامات هستند اما با توجه به تعریف رزمایش که کسب آمادگی برای آینده است، در 21 استان اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: ظرف دو روز گذشته ستادکل دستور دیگری صادر کردند که امروز به فرمانده نیروی زمینی ارتش با توجه به ظرفیت‌های این نیرو و توامندی‌هایشان ابلاغ می‌شود. دستور این است که با استفاده از توامندی‌های نیروی زمینی یک نقطه مناسب در شهر تهران انتخاب شود و یک مجتمع بیمارستانی 2000 هزار تخت خوابی ظرف 48 ساعت آماده کنند. لذا این دستور در حضور خبرنگاران و رسانه‌ها به نیروی زمینی ارتش و امیر حیدری ابلاغ می‌شود.

 

حسن روحانی :  در جلسه هیئت دولت  عنوان کرد  گزارش‌ها نشان می‌دهد که مردم و مسافران در محل سکونت جدید مانده‌اند /شرایط ما در مقایسه با کشورهای دیگر حتی پیشرفته درمبارزه با کرونا بهتر است

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در نخستین جلسه هیئت دولت در سال 99 ضمن قدردانی از مردم برای رعایت همه دستورالعمل‌هایی ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: اکثریت مردم به آن دستورالعمل‌ها عمل کردند، دید و بازدیدهای عید را در فضای غیرحضوری انجام دادند و سفرها را بسیاری از مردم لغو کردند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که مردم و مسافران در محل سکونت جدید مانده‌اند

وی افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که مردم و مسافران در محل سکونت جدید مانده‌اند و مسئله قرنطینه شخصی و داوطلبانه را همه اجرا می‌کنند و این ماندن در منزل به‌عنوان بهترین راه برای این است که سریع‌تر به شرایط معمولی جامعه دست پیدا کنیم تا مردم بتوانند زندگی راحت خود را ادامه دهند.

رئیس‌جمهور با تشکر از تولیدکنندگان و آنهایی که نیازمندی های مردم را اداره می‌کنند، تصریح کرد: هم از کادر درمانی کشور و هم نیروهای مسلح و همه آنهایی که داوطلبانه پای کار آمدند و امکانات خود را در اختیار سیستم بهداشت درمان قرار دادند، تشکر می‌کنم.

شرایط ما در مقایسه با کشورهای دیگر حتی پیشرفته درمبارزه با کرونا بهتر است

وی ادامه داد: شرایط ما در مقایسه با کشورهای دیگر حتی پیشرفته از نظر تأمین نیازمندی‌های ضروری، بهداشتی، تخت بیمارستان و نقاهتگاه‌ها، بهتر است و این در سایه تلاش و کوشش همه است. از رسانه‌ها و صداوسیما هم تشکر می‌کنیم که آنها برای آگاهی و آموزش مردم تلاش کردند و همه کسانی که در فضای مجازی بچه‌ها را سرگرم می‌کنند و ورزش در درون خانه را به آنها یاد می‌دهند، شادی را به داخل خانه می‌برند از آنها هم تشکر می‌کنم.

ابتلای 19 خبرنگار صدا و سیما به ویروس کرونا
سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما در اکانت توئیتر خود نوشت : همکاران من درحالی که هنوز از فضای انتخابات بیرون نیامده بودند , در خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص کرونا , قرار گرفتند. بارها تا دل خطر یعنی بخش مراقبت های ویژه هم رفتند. برای 19 نفر از همکارانم در خبرگزاری صدا و سیما که مبتلا به کرونا شده اند , شفای عاجل مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=14090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.