• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی به صورت غیر حضوری به دانش آموزان همدانی

  • کد خبر : 14450
ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی به صورت غیر حضوری به دانش آموزان همدانی

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان از توسعه اقدامات مشاوره ای غیر حضوری در آموزش و پرورش استان خبر داد. عصر کرمانشاه  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان، یوسف سعیدی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، اداره مشاوره استان با هدف پیشگیری از بروز مشکلات روانی– اجتماعی و تحصیلی و ضرورت پاسخگویی به […]

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان از توسعه اقدامات مشاوره ای غیر حضوری در آموزش و پرورش استان خبر داد.

عصر کرمانشاه  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان، یوسف سعیدی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، اداره مشاوره استان با هدف پیشگیری از بروز مشکلات روانی– اجتماعی و تحصیلی و ضرورت پاسخگویی به هنگام به اولیاء و دانش آموزان بخش قابل توجهی از فعالیت‌های مشاوره‌ای را به صورت مجازی در پیام رسان های داخلی انجام می دهد.
سعیدی افزود: ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی به صورت غیر حضوری به دانش آموزان و اولیا در زمینه های تحصیلی، خانوادگی، بالینی، سازگاری ، چگونگی مقابله با استرس و اضطراب از جمله این فعالیت ها و اقدامات است که در بستر فضای مجازی در قالب پرسش و پاسخ، درج بروشور، پاورپوینت، فیلم و فایل صوتی صورت می گیرد.
وی گفت: علاوه بر تشکیل گروه ها در فضای مجازی و برقراری ارتباط موثر، دانش آموزان و اولیا از طریق تماس تلفنی نیز خدمات مشاوره ای دریافت می کنند که تعداد تماس های تلفنی تاکنون ۲هزار و ۵۵۶ مورد جهت دریافت خدمات مشاوره ای بوده است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=14450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.