• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

افتتاح پانزدهمین پارک منطقه شش کرمانشاه با نام پارک کاه‌گلی در آینده نزدیک

  • کد خبر : 14887
افتتاح پانزدهمین پارک منطقه شش کرمانشاه با نام پارک کاه‌گلی در آینده نزدیک

فرهنگیان شهردار منطقه شش کرمانشاه  گفت : به اعتقاد بنده مدیریت یعنی رصد نزدیک و نظارت دقیق بر پروژه ها که در این راستا کمیته‌بندی‌هایی به‌جهت پیشبرد بهتر کارها در بدو ورود به این منطقه صورت گرفت. وی در خصوص خدمات انجام گرفته در حوزه خدمات شهری گفت: با ۵ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت […]

فرهنگیان شهردار منطقه شش کرمانشاه  گفت : به اعتقاد بنده مدیریت یعنی رصد نزدیک و نظارت دقیق بر پروژه ها که در این راستا کمیته‌بندی‌هایی به‌جهت پیشبرد بهتر کارها در بدو ورود به این منطقه صورت گرفت.

وی در خصوص خدمات انجام گرفته در حوزه خدمات شهری گفت: با ۵ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت که شش تیم فعال در منطقه استفاده کرده‌اند، توانستیم چیزی در حدود ۶۰ درصد معابر و کوچه‌های منطقه را روکش آسفالت و لکه گیری نماییم که برای تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه آسفالت در منطقه نیاز به ۱۷۰۰ تن دیگر داریم.

فرهنگیان با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی در شهرداری‌ها افزود: با توجه به اینکه بودجه سالیانه این منطقه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده مبلغی در حدود ۳ میلیارد تومان هزینه آسفالت در منطقه شده که برای اولین بار در سطح شهر کرمانشاه با رعایت استانداردها، آسفالت معابر انجام گرفت.

در صدد افتتاح پانزدهمین پارک منطقه با نام پارک کاه‌گلی هستیم.
فرهنگیان در این خصوص افزود: با افتتاح فاز دوم پارک کاج به مساحت ۱۱ هزار متر و پارک کاه‌گلی، مجموع فضای سبز منطقه به ۲۰۰ هزار متر مربع رسیده است که فاز دوم پارک کاج به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در شش‌ماهه اول سال در غرب کشور از نظر مساحت بی‌سابقه بوده است.
شهردار منطقه ۶ در این نشست از شهرداران سایر مناطق شهرداری که در آماده‌سازی یک روزه پروژه فاز دوم پارک کاج همکاری کردند تشکر کرد.
همچنین وی به آماده سازی باغ‌راه خیابان ۵۶ متری دادگستری اشاره کرد و افزود: این پروژه در مدت کمتر از سه‌ماه پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته است.
فرهنگیان در ادامه به تشریح خدمات در حوزه جمع‌آوری زباله پرداخت و افزود: روزانه بیش از ۷۵ تا ۸۰ تن زباله در سه شیفت کاری (صبح_ ظهر_ شب) جمع آوری می شود که با توجه به مشکلات این حوزه به صورت آزمایشی قرار است در یکی از شهرک‌های این منطقه جمع آوری به صورت سنتی در دستور کار قرار گیرد و زباله‌ها در ساعت مشخص از درب منازل جمع آوری گردد تا از مشکلات این حوزه کم گردد.
فرهنگیان در ادامه اقدامات شهرداری منطقه شش در حوزه عمرانی را تشریح کرد و گفت: در مدت ۴ ماه گذشته در حدود ۳۴۰۰ متر جدول گذاری در سطح معابر منطقه داشتیم.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=14887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.