• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
2

وقوع ۱۶ مورد حریق مراتع طی یک روز در همدان

  • کد خبر : 14850

عصر کرمانشاه  رئیس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع ۱۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد. به گزارش عصر نیوز ، محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، 22 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل […]

عصر کرمانشاه  رئیس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع ۱۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

به گزارش عصر نیوز ، محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، 22 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز 499 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 28 مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی با بیان اینکه 16 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماسهای برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 50 تماس اشتباه بوده و متأسفانه 405 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت 22 مورد آتش سوزی شامل 2 مورد حریق باغ در قاسم آباد و سعیدیه ، حریق گندمزار در جاده قاسم آباد، حریق درختان در جاده رباط، 2 مورد حریق ضایعات در بلوار یادگار امام و میدان بار مهدیه و 16 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ستار ابراهیمی، بلوار هگمتانه، بلوار مفتح، شهرک فرهنگیان، شهرک مدنی، خیابان فرات، پارک پرواز، بلوار نجفی، پشت اتکا، شیرسنگی ، بلوار فرودگاه، بلوار ارتش 2 مورد، تپه مصلی، باغ ایرانی و سعیدیه بوده است.

وی گفت: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات نیز شامل 2 مورد نجات حیوانات در خیابان فرهنگ و بلوار بعثت و 4 مورد مهار حیوانات در فقیره ، جاده ملایر، مزدقینه و شهرک بهشتی بوده است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=14850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.