• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

قطعه چهارم محور پلدختر – خرم آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 14978
قطعه چهارم محور پلدختر – خرم آباد افتتاح شد

عصر  کرمانشاه :  قطعه چهارم محور پلدختر – خرم آباد از مسیر خرم آباد به پلدختر در محدوده روستای ملاوی به طول ۱۲ کیلومتر با احداث پنج تونل به طول ۲ هزارو ۸۰۰ متر و یک دستگاه پل بزرگ اجرا می‌شود. میزان اعتبار پروژه قطعه چهارم محور جدید پلدختر – خرم آباد بیش از ۲۵۰ […]

عصر  کرمانشاه :  قطعه چهارم محور پلدختر – خرم آباد از مسیر خرم آباد به پلدختر در محدوده روستای ملاوی به طول ۱۲ کیلومتر با احداث پنج تونل به طول ۲ هزارو ۸۰۰ متر و یک دستگاه پل بزرگ اجرا می‌شود.

میزان اعتبار پروژه قطعه چهارم محور جدید پلدختر – خرم آباد بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان می‌باشد که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

متولی اجرای این پروژه شرکت و توسعه زیربنا‌های وزارت راه وشهرسازی است، ضمن این که قطعات دیگر این محور از سوی کارشناسان در حال طراحی می‌باشد.

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به پلدختر، از پل بابازید ارتباط دهنده جنوب به غرب کشور و عملیات در حال اجرای چهارخطه محور پلدختر – کوهدشت بازدید کرد.

در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه چهارم محور پلدختر – خرم آباد استاندار لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر حضور داشتند.

استاندار لرستان نیز گفت :هر اندازه در طول سیل پل‌دختر شاهد تلخی‌ها و سختی‌ها بودیم، اما پس از سیل شاهد اقدامات درخشان و شیرینی بودیم. چه در بحث تملک زمین برای ساخت واحدهای مسکونی جدید و چه ساخت زیرساخت‌های حمل و نقل کارهای بسیاری انجام شد. که محور خرم‌آباد به پل‌دختر از آن جمله است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=14978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.