• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

خانواده‌ها اجازه ندهند اختلافات کوچک به جنایت‌های مرگبار تبدیل شود

  • کد خبر : 16371
خانواده‌ها اجازه ندهند اختلافات کوچک به جنایت‌های مرگبار تبدیل شود

عصر کرمانشاه : رئیس دستگاه قضائی استان کرمانشاه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته گفت : یک اختلاف خانوادگی ساده می‌تواند منجر به اتفاقات مرگباری شود، بنابراین مردم نباید اجازه دهند اختلافات کوچک میان آنها به اینجا ختم شود. وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و میلام مبارک دخت نبی […]

عصر کرمانشاه : رئیس دستگاه قضائی استان کرمانشاه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته گفت : یک اختلاف خانوادگی ساده می‌تواند منجر به اتفاقات مرگباری شود، بنابراین مردم نباید اجازه دهند اختلافات کوچک میان آنها به اینجا ختم شود.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و میلام مبارک دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران می‌دانند که گذشته را از آینده جدا کرده است، پیام آور این رهایی را امام راحل عظیم شان معرفی کرد که با به ارمغان آوردن انقلاب بی بدیل جمهوری اسلامی، نظام شاهنشاهی را به فراموشی تاریخ سپرد.
۳۰ درصد از پرونده ها مربوط به اختلافات خانوادگی است
دکتر توسلی زاده با اشاره به اینکه سطح اختلافات در استان کرمانشاه بالاست تاکید کرد: حدود ۳۰ درصد از پرونده های موجود در دادگستری به اختلافات خانوادگی بر می‌گردد که از قبل همین اختلافات بود که چند روز گذشته شاهد جنایت مرگباری در استان بودیم.
خانواده‌ها اجازه ندهند اختلافات کوچک به جنایت‌های مرگبار تبدیل شود
رئیس دستگاه قضائی استان کرمانشاه تصریح کرد: همواره در مصاحبه‌های خود تاکید کرده‌ایم یک اختلاف خانوادگی ساده می‌تواند منجر به اتفاقات مرگباری شود، بنابراین مردم نباید اجازه دهند اختلافات کوچک میان آنها به اینجا ختم شود.
دکتر توسلی زاده با تشکر از همکاری مردم با دستگاه قضائی و با اشاره به یکی از مراجعین به دادگستری که خواسته خود را منطقی دنبال می‌کند، گفت: چند روز گذشته یکی از مراجعین بنده از من خواست با دادن مشاوره حقوقی یه ایشان کمک کنم که مشکل خودشان را خودشان حل کنند و از کشاندن آن به دادگستری جلوگیری کنند و همین امر هم اتفاق افتاد و جا دارد من از ایشان و همه افرادی که به دنبال راه حل منطقی برای حل مشکلات خود هستند تشکر کنم و این رویه را به همه مردم و مراجعین به دادگستری توصیه می‌کنم.
امنیت در استان کرمانشاه و اجازه ندادن به سوء استفاده کنندگان
رئیس کل دادگستری ادامه داد برخی اتفاقات پیش آمده از جمله همین موضوع مربوط به قتل اخیر دلیل بر ناامنی استان نیست و خوشبختانه امروز استان کرمانشاه یکی ازامن ترین مناطق کشور است، که البته هر جا که لازم باشد از اقتدار دستگاه قضائی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد و اجازه سوء استفاده به هیچکس نخواهیم داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان سخنان خود یک بار دیگر از مردم خواست همراه و همکار دادگستری باشند و با بزرگ منشی مشکلات خود را از طریق صلح و سازش حل کنند و در ساختن جامعه‌ای آرام کمک کنند و دستگاه قضائی را یاری کنند تا در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری که همانا کار را برای مردم آسان کردن است، اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=16371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.