• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

مسیر توسعه در استان کرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود.

  • کد خبر : 16366
مسیر توسعه در استان کرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود.

عصر کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در شهرستان گیلانغرب گفت: مسیر توسعه در استان کرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود. به گزارش عصر کرمانشاه ، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان گیلانغرب که به صورت ویدئو کنفرانس در […]

عصر کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در شهرستان گیلانغرب گفت: مسیر توسعه در استان کرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود.
به گزارش عصر کرمانشاه ، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان گیلانغرب که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) امروز تعداد زیادی پروژه و طرح در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسیده که این پیشرفت‌ها در سایه تلاش و برقراری امنیت در کشور حاصل شده است.

وی با اشاره به مقاومت مردم غیور شهرستان گیلانغرب در هشت سال دفاع مقدس، افزود: مردم شریف این شهرستان مانند دیگر مردم استان کرمانشاه در ولایت مداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب زبانزد همگان هستند، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های در نظر گرفته شده باید در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: افتتاح پروژه‌ها و تلاش برای حرکت به سمت توسعه مرهون ایستادگی مردم ایثارگر ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان، وجود امنیت و پیگیری مسئولین است.
وی ادامه داد: علیرغم توطئه دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به مسیر پیشرفت، توسعه و بالندگی با اقتدار پیش رفته است.

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=16366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.