• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

اجرای عدالت وظیفه همه دست‌اندرکاران است

  • کد خبر : 17400
اجرای عدالت وظیفه همه دست‌اندرکاران است

عصر نیوز کرمانشاه : رییس قوه قضاییه گفت: امروز اجرای عدالت در همه کشور و برای همه دست‌اندرکاران به ویژه همکاران دستگاه قضا یک وظیفه است و داوران و قضات نباید از شناخت حق و گرایش به حق و صدور رأی براساس حق و ایستادگی در مسیر حق غفلت کنند. ابراهیم رییسی در جلسه شورای […]

عصر نیوز کرمانشاه : رییس قوه قضاییه گفت: امروز اجرای عدالت در همه کشور و برای همه دست‌اندرکاران به ویژه همکاران دستگاه قضا یک وظیفه است و داوران و قضات نباید از شناخت حق و گرایش به حق و صدور رأی براساس حق و ایستادگی در مسیر حق غفلت کنند.
ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، با گرامیداشت ایام رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد، بر لزوم بازنگاه به آموزه‌ها و سیره و سلوک بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبیین شاخص‌های مکتب سیاسی ایشان برای شناخت دقیق خط امام و رهروان آن تأکید کرد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه همه رهبران سیاسی در طول تاریخ شاخص‌های مکتبی داشتند، اخلاص و دلدادگی به خدا را اولین شاخصه مهم مکتب سیاسی امام راحل (ره) عنوان کرد و گفت: هرکس می‌خواهد در ایجاد تحول در جامعه موفق شود باید با توکل به خدا و مبداء هستی حرکت کند.
رییس دستگاه قضا از «مردمی بودن و مردم باوری» به عنوان دومین شاخص مکتب سیاسی امام خمینی (ره) یاد کرد و افزود: همه در دنیا دم از مردم می‌زنند، اما بسیاری از مواقع توجه آن‌ها به مردم تشریفاتی و سیاسی است و هرجا به حمایت و رأی مردم نیاز دارند مردمی می‌شوند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.