• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور و مردم است

  • کد خبر : 17354
حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور و مردم  است

عصر نیوز کرمانشاه ماموستا عبدالرحمن مرادی اظهار کرد: حضور فعال و آگاهانه مردم در انتخابات تعیین کننده کیفیت چهار سال زندگی آینده است و تعصب، حزب گرایی و انتخاب فرد غیر اصلح به معنی شکست در امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است. وی افزود: هر فردی در اجتماع با حضور آگاهانه و فعال در […]

عصر نیوز کرمانشاه ماموستا عبدالرحمن مرادی اظهار کرد: حضور فعال و آگاهانه مردم در انتخابات تعیین کننده کیفیت چهار سال زندگی آینده است و تعصب، حزب گرایی و انتخاب فرد غیر اصلح به معنی شکست در امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: هر فردی در اجتماع با حضور آگاهانه و فعال در پای صندوق رأی مدیون جامعه نمی‌شود، اما عدم حضور مردم و ضعف در انتخاب اصلح یعنی بازی با سرنوشت چهار سال آینده که تبعات فراوانی دارد.

عصر کرمانشاه به نقل از مهر  امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: مردم اگر به خاطر مشکلات و ضعف‌هایی که در دولت‌ها دیدند و یا ناخواسته هم‌سو با اهداف مخالفان نظام حضور در انتخابات را کمرنگ کنند، مستقیم و بدون هیچ اغماضی آینده مملکت را نابود می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه در انتخابات مردم و منتخبان وظایفی دارند، تصریح کرد: وظیفه مردم حضور پرشور و انتخاب صحیح بوده و وظیفه منتخبان خدمت صادقانه و قوی برای رفع تمامی مشکلات جامعه است.

وی افزود: مردم و منتخبان اگر وظایف خود را به طور دقیق و صحیح انجام ندهند، در مقابل خداوند، خون شهدا و فعالیت چندین دهه انقلاب اسلامی و انقلابیون مدیون بوده و روز قیامت باید پاسخگو باشند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اهمیت قضیه انتخابات با حقیقت و واقعیت زندگی آینده جامعه گره خورده و حضور در انتخابات به معنای تعیین سرنوشت آینده کشور و مردم است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.