• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
2

حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات شورای شهر را در شعبات اخذ رای ممنوع/40 هزار نفر مجری انتخابات

  • کد خبر : 17501
حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات شورای شهر را در شعبات اخذ رای ممنوع/40 هزار نفر مجری انتخابات

عصر نیوز کرمانشاه هوشنگ بازوند عصر شنبه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، اظهار داشت: انتخابات تکلیفی ملی است و وظیفه همه مدیران فراهم کردن ساز و کارهای لازم برای حضوری هرچه پرشورتر در این عرصه […]

عصر نیوز کرمانشاه هوشنگ بازوند عصر شنبه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، اظهار داشت: انتخابات تکلیفی ملی است و وظیفه همه مدیران فراهم کردن ساز و کارهای لازم برای حضوری هرچه پرشورتر در این عرصه مهم و سرنوشت ساز است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ موضوعی به اندازه انتخابات در کشور حائز اهمیت نیست، افزود: هر مدیری که در این راستا کوتاهی کند قطعا با وی برخوردهای لازم و قانونی صورت می گیرد چرا که بی خیالی و کم کاری در عرصه انتخابات از هیچ کس پذیرفته نیست.

بازوند با اشاره به متفاوت بودن شرایط کشور برای برگزاری انتخابات نسبت به دوره های گذشته، گفت: امسال رسانه های بیگانه و بسیاری از افراد وطن فروش برای عدم مشارکت مردم و حضور آن ها پای صندوق های رای همصدا شدند تا به اهداف و مقاصد خود دست پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در چنین شرایطی ما مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظف و مکلف هستیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که سختی و دشواری برای عموم ملت غیور و با بصیرت کشورمان که پای صندوق های رای حاضر می شوند، ایجاد نشود.

۳۴هزار رای اولی در استان

وی همچنین بر انتخاب افراد باتجربه و کارآزموده از سوی فرمانداری ها به عنوان نماینده تاکید کرد و گفت: هر قدر این افراد با تجربه تر عمل کنند شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری فراهم می شود، در مقابل اگر نماینده فرماندار نتواند مدیریت لازم را در شعبه داشته باشد ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم.

بازوند با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار نفر در استان کرمانشاه کار برگزاری انتخابات ریاست جمهورری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده خواهند داشت، از آماده شدن یک هزار و ۹۴۲ شعبه رای متشکل از ۹۸۲ شعبه روستایی و ۹۵۳ شعبه شهری خبر داد.

مدیر ارشد کرمانشاه، افراد واجد شرایط رای دادن در استان را نیز حدود یک میلیون و ۵۷۷ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۳۴ هزار نفر این افراد رای اولی ها هستند.

وی در عین حال از شرکت توزیع برق استان هم خواست تا از هم اکنون تمهیدات لازم برای روز برگزاری انتخابات را داشته باشد که شاهد قطعی برق و معطل شدن مردم در شعبه های رای گیری نباشیم.

بازوند در پایان حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات شورای شهر را در شعبات اخذ رای به جهت جلوگیری از ازدحام و بی نظمی و همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ممنوع اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.