• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

طرح رتبه بندی معلمان سریعا باید اجرا شود

  • کد خبر : 17524
طرح رتبه بندی معلمان سریعا باید اجرا شود

عصر کرمانشاه : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قانون باید در کشور اجرا شود و طرح رتبه بندی معلمان دقیقا باید اجرا گردد. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع فرهنگیان و معلمان در هتل المپیک تهران افزود: حضور معلمان در جامعه امری مهم و حیاتی است چرا معلمان پیشتازان و […]

عصر کرمانشاه : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قانون باید در کشور اجرا شود و طرح رتبه بندی معلمان دقیقا باید اجرا گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع فرهنگیان و معلمان در هتل المپیک تهران افزود: حضور معلمان در جامعه امری مهم و حیاتی است چرا معلمان پیشتازان و نقش آفرینان در جامعه هستند.
وی گفت: معلمان کسانی هستند که جامعه را رصد می‌کنند و آسیب‌ها را به خوبی شناسایی و نقش روشنفکری را در جامعه ایفاء می‌کنند.
آقای رئیسی افزود: معلمان در تمدن سازی نقش بی نظیری دارند و کار معلم کار انبیاست کار علم است و تربیت.
وی ادامه داد: نباید شان معلم را پایین آورد معلم جایگاهی دارد که مشکلات را در جامعه هشدار می‌دهد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید یک تحول بزرگ در زمینه فرهنگ ایجاد شود و محور این تحول که بدنبال آن هستیم عدالت است و ما در این زمینه عقب ماندگی زیادی داریم.
وی افزود: فقط دستگاه قضای نباید عدالت برقرار باشد بلکه در تمام سطوح مخصوصاً​ در آموزش باید عدالت برقرار شود برای کل مناطق محروم درکشور.
آقای رئیسی ادامه داد: توانمند سازی معلمان باید در دستور کار قرار گیرد و نه نت‌ها  از نظر معیشتی بلکه از نظر علمی و مهارتی معلم باید ارتقاء پیدا کند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مبدا تحول مدرسه است و فقط نباید به بخشنامه‌ها اکتفا شود باید یک اتفاق بزرگ بیافتد و معلمان در این اتفاق نقش دارد.
آقای رئیسی در خصوص مشکلات بازنشستگان گفت: بازنشستگان چراغ هدایت هستند و جایگاه آن‌ها باید حتما مورد توجه قرار گیرد بخصوص معیشت آن‌ها و دولت برای رفع این مشکلات برنامه‌ها دارد.
وی افزود: امروز همانطور که باید از کادر درمان تشکر کنیم باید از معلمان هم تشکر کرد چرا که در دوران شیوع ویروس کرونا اجازه ندادند آموزش تعطیل شود و آن‌ها کاری کردند دانش آموزان حتی یک لحظه از آموزش عقب نمانند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور گفت: آموزش کالا نیست و نباید آموزش علم را به نوعی کیفیت فروشی کرد.
وی ادامه داد: باید کاری کنیم قانون به معنای واقعی به صورت یک محور باب شود و در تصمیمات از منافع شخصی و گروهی استفاده نشود و کسانی که به دنبال منافع شخصی یا گروهی هستند باید کنار بروند تا تصمیمات به نفع مردم رقم برخورد.
آقای رئیسی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان گاوصندوق نیست و باید به شکل شیشه‌ای و کاملا شفاف در منظر همگان گذاشته شود و این حق هر فرهنگی است که بداند در این صندوق چقدر در آمد وجود دارد و چقدر پول جابه جا می‌شود.
وی افزود: آموزش در دولت مردمی باید مردمی شود و به مناطق محروم باید توجه ویژه شود و اگر ظرفیت‌ها به صورت عادلانه تقسیم شود امتیازات برای افرادی خاص شکل نمی‌گیرد.
وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان باید تقویت شود و معلمان باید ارتباط خودشان را با دانشگاه قوی کنند تا سطح آموزش ارتقاء پیدا کند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور افزود: معلم باید نسبت به آینده نظام حساس باشد و معلمی سیاسی واقعی است که خطر پذیر باشد و مسئولیت پذیر و ما در آموزش وپرورش به هیچ عنوان نباید سیاست زدگی داشته باشیم.
آقای رئیسی گفت: به حقوق معلم همواره باید توجه شود و امروز معلم نباید گرفتار حقوق باشد و معیشت آن باید تامین شود.
وی افزود: رمز موفقیت اول توکل به خداست و بعد اعتماد به داشته‌های کشور که مهمترین آن‌ها نیروی انسانی کارآمد است اگر به نیروی انسانی توجه نشود خسارت بزرگی خواهیم دید.
آقای رئیسی در پایان گفت: همه مردم به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند چرا که رای مردم پشتبان قدرتمندی برای مردم است

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.