• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

همه رسانه ها و سمن ها باید یک قرارگاه تبلیغاتی برای دفاع از کشور باشد”

  • کد خبر : 17449
همه رسانه ها و سمن ها  باید یک قرارگاه تبلیغاتی برای دفاع از کشور باشد”

عصر نیوز رسانه ها و سمن ها بعلت ارتباط مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم همواره کانون توجه افکار عمومی هستند و می توانند با استفاده از این ظرفیت و ایجاد فضایی پر امید مشوقی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند

عصر کرمانشاه : فرماندار هرسین طی پیامی از رسانه ها و سازمان های مردم نهاد خواست مدافع مصلحت کشور و نظام در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان باشند

” هر رسانه ها و سمن باید یک قرارگاه تبلیغاتی برای دفاع از کشور باشد”

پیام فرماندار شهرستان هرسین به شرح ذیل است :

رسانه ها و سمن ها بعلت ارتباط مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم همواره کانون توجه افکار عمومی هستند و می توانند با استفاده از این ظرفیت و ایجاد فضایی پر امید مشوقی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

آگاه سازی و خنثی نمودن شیطنت های رسانه ای و هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمنان از‌ مهمترین خصایص رسانه ها و سمن های توانمند می باشد و انتظار می رود که در ایام‌ انتخابات واقعا میدان دار حراست از ارزش های نظام باشند و نقش کلیدی خود را در حمایت از ارزش های نظام به خوبی ایفا نمایند.

رسانه های ارزشی و متولیان سازمان های مردم نهاد باید به تعهدی که برای خود ایجاد کرده اند پایبند باشند و در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان مدافع مصلحت کشور ، نظام و مردم باشند.

تشکل های مردم نهاد و رسانه ها می بایست بصورت خودجوش محل فعالیت خود را به یک قرارگاه رسانه ای برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان ، معاندین و در راس آن استکبار تبدیل کنند.

با نزدیک شدن به انتخابات شاهد تحرکات رسانه های بیگانگان و تخریب انتخابات توسط دشمنان قسم خورده نظام به ویژه در فضای مجازی و یا شایعه پراکنی در فضای واقعی جامعه هستیم لذا رسانه ها و سمن ها می توانند ضمن مشارکت جویی و آگاه سازی مردم دروغ ها و شایعه سازی های استکبار را با بصیرت افزایی در بین مردم خنثی نمایند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.