• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

افتتاح چند طرح شهرداری کرمانشاه با حضور شهردار و استاندار کرمانشاه

  • کد خبر : 17632
افتتاح چند طرح شهرداری کرمانشاه با حضور شهردار و استاندار کرمانشاه

عصر نیوز کرمانشاه :با حضور استاندار کرمانشاه طلوعی شهردار شهر کرمانشاه  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در استان  6 طرح عمرانی به بهربرداری رسید این مراسم با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، عزیزی نمایند شهر کرمانشاه د ر مجلس فرماندار و جمعی از مدیران و مسولان استان و خانواده شهدا  […]

عصر نیوز کرمانشاه :با حضور استاندار کرمانشاه طلوعی شهردار شهر کرمانشاه  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در استان  6 طرح عمرانی به بهربرداری رسید

این مراسم با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، عزیزی نمایند شهر کرمانشاه د ر مجلس فرماندار و جمعی از مدیران و مسولان استان و خانواده شهدا  برگزار شد و در مجموع 6 طرح  شامل  پیاده راه غدا- پارک بانوان – مسیر دوچرخه سواری – تقاطع شهید سلیمانی  رستوران طاق بستان و.. افتتاح گردید

 افتتاح خیابان غذا و رستوران طاق بستان

در آئینن افتتاح این طرح ها   شهردار کرمانشاه گفت افتتاح خیابان غذا در سراب قنبر کرمانشاه که یک مسیر گردشگری است که به شهروندان این امکان را می دهد تا در هنگام گردش و پیاده روی از امکانات رفاهی دیگر هم بهره مند شوند/رای افتتاح پارک بانوان شهر کرمانشاه در فضایی به مساحت یک هکتار، اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
افتتاح پارک بانوان کرمانشاه
طلوعی شهردار کرمانشاه در آیین افتتاح بوستان بانوان تصریح کرد: برای افتتاح این طرح در فضایی به مساحت یک هکتار، اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.و  این بوستان مجهز به فضاهایی همچون مسیر دوچرخه‌سواری، جاده تندرستی، مکان‌های ورزشی و فضای بازی کودکان است
.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه این پارک محیط مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان است، افزود: پارک بانوان شهر کرمانشاه مجهز به فضاهایی سرگرمی از جمله مسیر دوچرخه و اسکیت، جاده تندرستی، مکان‌های ورزشی و فضای بازی کودکان است.

افتتاح تقاطع شهید سلیمانی
طلوعی شهردار کرمانشاه گفت: برای پروژه‌ها تقاطع شهید سلیمانی طی ۱۹ ماه ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
شهر دار کرمانشاه گفت : با احداث این تقاطع ، معضل ترافیک ابتدای کرمانشاه حل و چشم انداز شهری مناسبی از نظر منظر شهری ایجاد شده است.
طلوعی  شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی را از دلایلی نام برد که موجب تاخیر سه ماهه در بهره برداری از این پروژه شده است.
افتتاح مسیر دوچرخه سواری در کرمانشاه
وی، بهره برداری از مسیر دوچرخه واقع در بلوار طاق بستان به طول هزار و ۵۰۰ متر را از دیگر طرح های بهره برداری شده عنوان و تأکید کرد: در این طرح همشهریان امکان استفاده از دوچرخه را با ارایه کارت شناسایی خواهند داشت.
شهردار کرمانشاه افتتاح مرکز گردشگری در امور پارک‌ها واقع در طاق بستان و مرکز گردشگری تفریحی در بوستان شاهد را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که امروز به بهره برداری رسید.

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.