• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

ترور به کمک ماهواره‌ها/

  • کد خبر : 17718
ترور به کمک ماهواره‌ها/

عصر  نیوز، پس از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران در سال گذشته، رسانه‌های صهیونیستی در تبلیغاتی گسترده به استفاده این رژیم از فناوری‌های نوین ماهواره‌ای برای انجام این ترور اذعان کرده و بر این اساس سعی کردند برتری خود را در این حوزه به رخ بکشند. عصر کرمانشاه به  نقل از نور نیوز، […]

عصر  نیوز، پس از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران در سال گذشته، رسانه‌های صهیونیستی در تبلیغاتی گسترده به استفاده این رژیم از فناوری‌های نوین ماهواره‌ای برای انجام این ترور اذعان کرده و بر این اساس سعی کردند برتری خود را در این حوزه به رخ بکشند.

عصر کرمانشاه به  نقل از نور نیوز، پس از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران در سال گذشته، رسانه‌های صهیونیستی در تبلیغاتی گسترده به استفاده این رژیم از فناوری‌های نوین ماهواره‌ای برای انجام این ترور اذعان کرده و بر این اساس سعی کردند برتری خود را در این حوزه به رخ بکشند.
بدیهی است کشورهایی از جمله ایران که هدف اقدامات تروریستی به کمک ماهواره‌ها قرار گرفته‌اند بر اساس حق دفاع مشروع این امکان و اجازه را دارند که مقابله به مثل کرده و منشاء این حملات را در زمان و با ابزار اختصاصی خود مورد هدف قرار دهند و طبعا تبعات آن متوجه کسانی است که این بازی کثیف را شروع کرده‌اند.
به نقل از نور نیوز، پس از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران در سال گذشته، رسانه‌های صهیونیستی در تبلیغاتی گسترده به استفاده این رژیم از فناوری‌های نوین ماهواره‌ای برای انجام این ترور اذعان کرده و بر این اساس سعی کردند برتری خود را در این حوزه به رخ بکشند.
اطلاعات رسیده به «نورنیوز» همچنین حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی علاوه بر این مورد در موارد دیگر نیز اقدام به سوء استفاده از فناوری‌های فضایی و ماهواره‌ای با اهداف نظامی و تروریستی کرده که عینا نقض دستورالعمل‌های امنیت فضایی محسوب می‌شود.

در خصوص خرابکاری‌های مربوط به تاسیسات هسته‌ای نیز به نوعی همین ادعاها مطرح شد، که آنجا نیز نهاد مربوطه یعنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اراده‌ای جهت حفاظت از زیرساخت‌های اتمی یکی از اعضای خود یعنی ایران از خود نشان نداد.
بر این اساس؛ بدیهی است کشورهایی از جمله ایران که هدف این اقدامات تروریستی قرار گرفته‌اند بر اساس حق دفاع مشروع این امکان و اجازه را دارند که مقابله به مثل کرده و منشاء این حملات را در زمان و با ابزار اختصاصی خود مورد هدف قرار دهند و طبعا تبعات آن متوجه کسانی است که این بازی کثیف را شروع کرده‌اند.
در سال‌های اخیر، فناوری‌های فضایی و ماهواره‌ای علاوه بر تولید قدرت در عرصه‌های مختلف علمی و… در تقابل‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی کشورهای مختلف با یکدیگر نیز نقش به سزایی ایفا کرده است.

بهره‌برداری از فضا با اهداف مختلفی از جمله اکتشافات علمی، استفاده از منابع بی‌کران فضا، مخابرات، سنجش از دور، آموزش از دور، مکان‌یابی و ناوبری، جاسوسی، دفاعی و نظامی صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.