• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

آب شرب کرمانشاه هیچ گونه آلودگی فیزیکی و شیمیایی ندارد.

  • کد خبر : 17942
آب شرب کرمانشاه هیچ گونه آلودگی فیزیکی و شیمیایی ندارد.

عصر کرمانشاه  : مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آب شرب شهر کرمانشاه را یکی از سالم ترین و با کیفیت ترین آب شرب کشور عنوان نمود. عصر کرمانشاه به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت […]

عصر کرمانشاه  : مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آب شرب شهر کرمانشاه را یکی از سالم ترین و با کیفیت ترین آب شرب کشور عنوان نمود.
عصر کرمانشاه به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرب شرکت آبفا استان کرمانشاه روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل کیفی آب کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: آزمایشگاه مرکزی استان یکی از بروزترین و مدرنترین آزمایشگاه های شرکت آب و فاضلاب در سطح کشور است، روزانه ۱۶ اکیپ نمونه برداری از آب شرب را در سطح استان انجام می دهند و نمونه ها به آزمایشگاه ارسال می شود.
«مهدی بیگوند» افزود: روزانه بیش از ۱۰۰ نمونه میکروبی فقط از سطح شهرستان کرمانشاه به این آزمایشگاه ارسال می شود و همکاران ما این نمونه ها را بررسی می کنند اگر کوچکترین مشکلی باشد پیگیری می شود تا مشکل کاملا برطرف شود.
وی اضافه کرد: آب شرب شهر کرمانشاه از نظر میکروبی هیچ گونه مشکلی ندارد و همکاران مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هم این موضوع را تایید می کنند.
او گفت: از نظر فاکتورهای کلرسنجی هم همکاران بهداشت استان خودشان به صورت مستمر این کار را انجام می دهند و هم توسط ۱۷ اکیپ کلرسنجی، ۲۴ ساعته عملیات کلرسنجی انجام می شود و طی روزهای اخیر موارد نامطلوب کلر باقی مانده در سطح آب شرب شهر کرمانشاه اصلا دیده نشده است.
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرب شرکت آبفای استان کرمانشاه گفت: در بحث آزمایش های شیمیایی هم در ماه حدود ۲۵۰ نمونه فیزیکی و شیمیایی به آزمایشگاه ارسال می شود و بیش از ۵۰۰ نمونه ریزآلاینده های عالی و معدنی در سال هم به آزمایشگاه آورده می شود و تمام فاکتورهای ریزآلاینده های عالی و معدنی هم اندازه گیری می شود.
وی تاکید کرد: من با اطمینان کامل می گویم آب شرب شهر کرمانشاه یکی از سالمترین و با کیفیت ترین آب هایی است که در سطح کشور وجود دارد و هیچ گونه آلودگی فیزیکی و شیمیایی ندارد.
سرانه مصرف آب شرب در شهر کرمانشاه بیشتر از میانگین کشوری یعنی ۲۵۰ لیتر در شبانه‌روز است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.