• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا از مرز ۸۰۰ نفر عبور کرده است

  • کد خبر : 17905
تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا از مرز ۸۰۰ نفر عبور کرده است

عصر کرمانشاه استاندار دولت تدبیر در کرمانشاه با اشاره به درگیری استان کرمانشاه با موج پنجم کرونا گفت: تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا از مرز ۸۰۰ نفر عبور کرده است. عصر کرمانشاه  به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی با […]

عصر کرمانشاه استاندار دولت تدبیر در کرمانشاه با اشاره به درگیری استان کرمانشاه با موج پنجم کرونا گفت: تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا از مرز ۸۰۰ نفر عبور کرده است.

عصر کرمانشاه  به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز و چهار شهرستان دیگر نیز در شرایط نارنجی و زرد شیوع ویروس قرار دارد.

وی با خطرناک توصیف کردن وضعیت استان کرمانشاه در پیک پنجم کرونا، افزود: تعداد مبتلایان روزانه و فوتی‌ها افزایش یافته و در حال حاضر شرایط استان کرمانشاه خطرناک است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط در استان کرمانشاه به شدت کاهش یافته و کرونا برای مردم عادی شده است.
بازوند با بیان اینکه تعداد مبتلایان بستری به کرونا در استان کرمانشاه از مرز ۸۰۰ نفر عبور کرده، بیان کرد: برای موج پنجم ویروس کرونا یک هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی آماده شده و در صورت استمرار پیک پنجم از ۲ هفته آینده تعداد موارد فوت براثر ابتلاء به کرونا افزایش خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: موج پنجم کرونا چنانچه در استان کرمانشاه کنترل نشود خسارات سنگین مالی و جانی در پی خواهد داشت.
استاندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم از هیأت مذهبی درخواست کرد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=17905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.