• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

برخی نمایندگان محترم استان بدانند که وظیفه ذاتی آنان نظارت است نه دخالت

  • کد خبر : 18237
برخی نمایندگان محترم استان بدانند که وظیفه ذاتی آنان نظارت است نه دخالت

عصر نیوز کرمانشاه  حمزه سلیمانی فعال سیاسی و اجتماعی کرمانشاه در گفتگو با خبر گزاری عصر کرمانشاه : در خصوص برخی اظهار نظرهای چند روزه اخیر گفت یکی از آسیب‌های که امروزه مانند سالیان گذشته گریبان استان مظلوم کرمانشاه را گرفته است سفارش یا بهتر بگویم مداخلات منفعت طلبانه برخی از نمایندگان مجلس در امور […]

عصر نیوز کرمانشاه  حمزه سلیمانی فعال سیاسی و اجتماعی کرمانشاه در گفتگو با خبر گزاری عصر کرمانشاه : در خصوص برخی اظهار نظرهای چند روزه اخیر گفت یکی از آسیب‌های که امروزه مانند سالیان گذشته گریبان استان مظلوم کرمانشاه را گرفته است سفارش یا بهتر بگویم مداخلات منفعت طلبانه برخی از نمایندگان مجلس در امور انتصاب استاندار کرمانشاه است که این روزها با طومار های پیدا و پنهان نمایندگان به وزیر محترم کشورنمود بیشتری پیدا کرده است.
وی در ادامه گفت :بعضا تقاضاها از وزارت کشور با رنگ و بوی کمک به دولت عنوان می‌شود. اما کیست که نداند این پیشنهادات بیشتر از آنکه رنگ و بوی مشورت و کمک داشته باشد با اهداف دیگری عنوان می‌شود.
سلیمانی اظهار داشت :چنانچه برخی نمایندگان استان بخواهند با تأثیرگذاری بر انتخاب استاندار کرمانشاه ماهی خود را صید کنند و وزارت کشور هم چنانچه بخواهد از این پیشنهادات شرایط را برای شخص خاصی به عنوان والی کرمانشاه فراهم نماید این امر چندان مطلوب و موجه نیست.

این فعال سیاسی و اجتماعی در پایان گفت :برخی از نمایندگان محترم بدانند که وظیفه ذاتی آنان نظارت است نه دخالت ،
بهتر است نظارت بر دستگاه‌های متولی امر اشتغال استان را در برنامه‌های خود بگنجانند که سال‌های سال است متاسفانه استان کرمانشاه علیرغم برخورداری از پتانسیل‌ها و استعدادهای بسیار غنی همچنان رتبه اول بیکاری را در کشور کسب می نماید.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=18237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.