• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

واکسیناسیون ۸۵ درصد زندانیان زندان‌های کرمانشاه علیه بیماری کرونا

  • کد خبر : 18124
واکسیناسیون ۸۵ درصد زندانیان زندان‌های کرمانشاه علیه بیماری کرونا

عصرکرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با توجه به قرار گرفتن کرمانشاه در پیک پنجم کرونا، از واکسیناسیون ۸۵ درصد زندانیان زندان‌های کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبر داد. به گزارش عصر کرمانشاه ، شهرام کرمی با اشاره به اولویت دستگاه قضائی برای حفظ سلامت زندانیان، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون دستورالعمل‌های […]

عصرکرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با توجه به قرار گرفتن کرمانشاه در پیک پنجم کرونا، از واکسیناسیون ۸۵ درصد زندانیان زندان‌های کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش عصر کرمانشاه ، شهرام کرمی با اشاره به اولویت دستگاه قضائی برای حفظ سلامت زندانیان، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون دستورالعمل‌های بهداشتی با شدت تمام در زندان‌های کرمانشاه اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این مدت تعداد زیادی از زندانیان که دارای جرایم غیرعمد و خفیف بودند را به مرخصی فرستادیم تا با خلوت‌تر شدن فضای زندان‌ها فاصله‌گذاری‌ها و دستورالعمل‌ها بیشتر رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زندان‌های کرمانشاه به گونه‌ای بوده که از ابتدای این بیماری تاکنون حتی یک مورد ابتلاء به کرونا یا فوتی ناشی از این بیماری را در زندان‌های استان کرمانشاه نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: تنها تعدادی مبتلا به این بیماری در زندان‌های کرمانشاه شناسایی شد که آن‌هم مربوط به افرادی بود که به تازگی وارد زندان شده بودند.

کرمی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سرایت بیماری کرونا به زندان‌های استان کرمانشاه، برای زندانیان تازه وارد، قرنطینه اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اجرای واکسیناسیون زندانیان علیه کرونا در کرمانشاه، افزود: بیش از ۸۵ درصد زندانیان علیه کرونا واکسیناسیون شده‌اند و و اکسیناسیون مابقی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=18124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.