• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

معاون جدید فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی کرمانشاه منصوب شد

  • کد خبر : 18850

عصر کرمانشاه- با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معاون جدید فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد. با حضور سردار جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه آئین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد. در این مراسم با اهدای لوح از تلاش‌های ۷۹ ماهه محمدرضا […]

عصر کرمانشاه- با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معاون جدید فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد.
با حضور سردار جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه آئین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم با اهدای لوح از تلاش‌های ۷۹ ماهه محمدرضا آمویی که از خرداد سال ۱۳۹۴ به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مشغول خدمت بود قدردانی و محمدرضا یاری به عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد.
محمدرضا یاری پیشتر به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان‌های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب فعالیت داشته که با حکم فرمانده ناجا به عنوان معاون اجتماعی جدید پلیس کرمانشاه معرفی و مشغول به کار شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات گسترده مشاوره‌ای به عموم مردم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه معتقد بودیم نگاه سنتی به مسائل و موضوعات اجتماعی دیگر راهگشا نیست، به هر موضوع اجتماعی و فرهنگی از زوایای مختلف نگریسته شد و با استفاده از زبان هنر، تولیداتی فاخر و مستنداتی ارزشمند توسط کارکنان معاونت اجتماعی صورت گرفت که هر کدام دستمایه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در استان کرمانشاه قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=18850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.