• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

راه‌اندازی پرواز کرمانشاه- نجف

  • کد خبر : 19066
راه‌اندازی پرواز کرمانشاه- نجف

عصر کرمانشاه  : حسین نیک‌روش مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی پرواز کرمانشاه – نجف، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توانستیم موافقت و مجوز پرواز کرمانشاه به نجف و بالعکس را بگیریم. وی گفت: اولین پرواز کرمانشاه به نجف با ظرفیت […]

عصر کرمانشاه  : حسین نیک‌روش مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی پرواز کرمانشاه – نجف، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توانستیم موافقت و مجوز پرواز کرمانشاه به نجف و بالعکس را بگیریم.

وی گفت: اولین پرواز کرمانشاه به نجف با ظرفیت ۱۶۰ زائر عتبات عالیات از طریق فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه اواخر دی‌ماه انجام می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه پرواز کرمانشاه به نجف به طور هفتگی برقرار است، افزود: براین اساس هر هفته یک پرواز رفت و برگشت کرمانشاه به نجف را برای کاروان های حج و زیارت در کرمانشاه خواهیم داشت.

نیک روش تصریح کرد: هزینه کاروان زیارتی برای هر فرد با تمام هزینه‌های در نظر گرفته شده شامل اقامت، تغذیه و پرواز رفت و برگشت حدود هفت میلیون تومان تمام می‌شود.
وی با بیان اینکه مشتاقان عتبات عالیات می‌توانند در قالب کاروان‌های حج و زیارت اعزام شوند، عنوان کرد: در این راستا ۲۰ دفتر زیارتی در سطح استان فعال هستند که زائران می‌توانند با مراجعه به آنها برای اعزام ثبت نام انجام دهند.
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه یادآور شد: داشتن گذرنامه‌ای که از تاریخ سفر حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد، تزریق هر دو دوز واکسن کرونا و داشتن تست پی.سی.آر ۷۲ ساعت قبل از اعزام برای زائرین الزامی است.
نیک روش برقراری پرواز کرمانشاه به نجف را اتفاقی مبارک برای استان دانست و گفت: کرمانشاه این ظرفیت را دارد که به عنوان پایلوت پروازهای غرب کشور به طور روزانه به کشور عراق پرواز داشته باشد که در این راستا مدیریت حج و زیارت استان رایزنی‌هایی را با استان‌های غربی شامل کردستان، همدان، لرستان و ایلام انجام داده تا اعزام زائران خود به عتبات عالیات را از طریق فرودگاه کرمانشاه انجام دهند و آماده همکاری در این زمینه هم هستیم.
وی با بیان اینکه این اتفاق برای استان پر خیر و برکت خواهد بود، عنوان کرد: اگر استانداری و مسؤولان استانی همکاری داشته باشند می‌توانیم پروازهای بیشتری را از طریق فرودگاه کرمانشاه به نجف داشته باشیم که این موضوع ظرفیت خوبی برای استان ایجاد می‌کند و از نظر اقتصادی و تجاری هم برای مردم ما پر برکت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.