• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4433اخبار امروز : 2
1

۸ هزار و ۷۰ بیمار از آغاز اپیدمی کرونا فقط در بیمارستان فارابی کرمانشاه بستری شدن

  • کد خبر : 19073
۸ هزار و ۷۰ بیمار از آغاز اپیدمی کرونا  فقط در بیمارستان فارابی کرمانشاه  بستری شدن

عصر کرمانشاه  : سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مجموع موارد بستری با علائم کرونا در استان تا به امروز را ۷۰ هزار ۲۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: امروز پس از ۲۲ ماه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان فارابی صفر شد. وی گفت: ۸ هزار و ۷۰ بیمار از آغاز اپیدمی […]

عصر کرمانشاه  : سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مجموع موارد بستری با علائم کرونا در استان تا به امروز را ۷۰ هزار ۲۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: امروز پس از ۲۲ ماه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان فارابی صفر شد.

وی گفت: ۸ هزار و ۷۰ بیمار از آغاز اپیدمی کرونا در بیمارستان فارابی پذیرش شده که بیش از ۹۶ درصد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان با حال خوب ترخیص شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه بیمار با علائم مشکوک به کرونا در شهرستان‌های قصرشیرین و ثلاث باباجانی بستری نداریم، گفت: ۱۴ بیمار با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان امام رضا(ع)، ۱۶ بیمار در بیمارستان گلستان و دیگر شهرستان‌ها هم ۲، ۳ و… بیمار بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۱.۶ درصد گروه هدف بالای ۱۸ سال نوبت سوم واکسن را تزریق کرده‌اند یعنی از یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار و ۷۷۴ نفری که دُز دوم را دریافت کرده‌اند ۳۱۳ هزار و ۶۲۴ نفر فقط دُز سوم را دریافت کرده که این عدد بسیار کم است.

محمدی با تأکید بر تزریق دوز سوم گفت: با تزریق دوز سوم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خود را می‌توان در برابر سویه جدید کرونا اُمیکرون ایمن کرد.

امروز اولین روز نداشتن بیمار کرونائی در طی 22 ماه گذشته در این بیمارستان بود

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.