• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

آمادگی حمایت از شرکت های دانش بنیان را در شهرداری داریم.

  • کد خبر : 19811
آمادگی حمایت از شرکت های دانش بنیان را در شهرداری داریم.

عصر کرمانشاه شهردار کرمانشاه گفت: فعالیت های خوبی در شرکت های دانش بنیان کرمانشاه صورت گرفته است که از آنان حمایت خواهیم کرد. عصر کرمانشاه  به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نوروزی در دیدار با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اینکه تولید دانش خوبی در جهاددانشگاهی انجام گرفته است […]

عصر کرمانشاه شهردار کرمانشاه گفت: فعالیت های خوبی در شرکت های دانش بنیان کرمانشاه صورت گرفته است که از آنان حمایت خواهیم کرد.

عصر کرمانشاه  به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نوروزی در دیدار با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اینکه تولید دانش خوبی در جهاددانشگاهی انجام گرفته است اظهار داشت: حتما در بخش های مختلف مدیریت شهری از آن استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین افزود: آمادگی حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های این شرکت ها را در شهرداری داریم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور، امید بخش است و هر حمایتی در این بخش ممکن باشد از این جوانان انجام خواهیم داد.

نوروزی ادامه داد: در زیبا سازی شهر و مدیریت هوشمند به فناوری های نوینی نیاز داریم که از ظرفیت های خوب شرکت های پارک علم و فناوری کرمانشاه استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه به ضرورت استفاده از مطالعات پژوهشی پژوهشگران و جامعه شناسان جهاددانشگاهی درخصوص مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: حاشیه نشینی از معضلات بزرگ کلان شهرها بخصوص کرمانشاه است که باید با پشتوانه مطالعه و کار علمی در جهت حل آن تلاش کنیم.

شهردار کرمانشاه در پایان بر انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین شهرداری و جهاد دانشگاهی تاکید و خاطر نشان کرد: همکاری بین جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه و شهرداری راهگشای رفع بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه خواهد شد.

گفتنی‌است که در این دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی کرمانشاه به تشریح عملکرد و برنامه‌های خود در این دانشگاه پرداختند و نقطه نظرات خود را برای رفع مشکلات شهری ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.