• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

وضعیت نمادسرخ آبی ها در بورس

  • کد خبر : 19941
وضعیت نمادسرخ آبی ها در بورس

عصر نیوز  مدیرعامل فرابورس ایران: مراحل افزایش سرمایه استقلال در اداره ثبت شرکت‌ها به پایان رسیده، اما افزایش سرمایه باشگاه پرسپولیس کماکان در جریان است. میثم فدایی با اشاره به عملکرد پارسال بازارهای فرابورس ایران گفت: عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنار تلاش‌های این بورس برای افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه از جمله اقدامات […]

عصر نیوز  مدیرعامل فرابورس ایران: مراحل افزایش سرمایه استقلال در اداره ثبت شرکت‌ها به پایان رسیده، اما افزایش سرمایه باشگاه پرسپولیس کماکان در جریان است.
میثم فدایی با اشاره به عملکرد پارسال بازارهای فرابورس ایران گفت: عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنار تلاش‌های این بورس برای افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه از جمله اقدامات قابل ذکر فرابورس طی سال گذشته بوده است.

مدیرعامل فرابورس ایران افزود: با توجه به رفع ابهامات بازار سرمایه از جمله موارد مرتبط با بودجه و همچنین ثبات در تصمیم‌گیری حوزه‌های مختلف، از ابتدای امسال شاهد ثبات در بازار سرمایه بودیم، به طوری که تاکنون شاخص فرابورس بیش از ۱۲ درصد رشد کرده است و در صورت عدم تغییر متغیرهای مرتبط با بازار سرمایه شاهد تداوم روند فعلی خواهیم بود.
۶ درصدی شدن دامنه نوسان بازار اولی‌ها تجربه خوبی بود

وی اذعان داشت: در دیماه سال گذشته جلسات مرتبط با افزایش دامنه نوسان نمادها برگزار و تصمیم‌گیری‌های اولیه‌ای آغاز شد تا به تدریج دامنه نوسان افزایش پیدا کند و البته شرط اصلی اعمال افزایش دامنه نوسان هم رسیدن بازار سرمایه به شرایط متعادل تعیین شد؛ که خوشبختانه با رفع ابهامات بورس و رسیدن به شرایط متعادل در سالجاری، جلسات تخصصی در این زمینه برگزار و در نهایت مقرر شد دامنه نوسان بازارهای اول بورس و فرابورس به ۶ درصد افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.