• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

۱۶ حلقه چاه در شهرستان هرسین حفر خواهد شد

  • کد خبر : 19901
۱۶ حلقه چاه در شهرستان هرسین حفر خواهد شد
در حوزه شهرستان هرسین در مجموع پروژه حفر ۱۶ حلقه چاه را در برنامه داریم که عمدتاً در مناطق محروم و روستاهایی که منابع تامین آنها خشک شده و یا با کاهش آبدهی مواجه هستند حفر خواهند شد، تلاش ما این است که این پروژه ها را تا پایان سال مالی به بهره برداری برسانیم.

عصر نیوز کزمانشاه:   – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهارداشت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی حفر چاه مجتمع ظلم آباد بخش بیستون شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ بر هزار و ۲۳۷ نفر بودیم همچنین حفر ۱۶ حلقه چاه جهت تامین آب شهرستان را در دستور کار داریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهارداشت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی حفر چاه مجتمع ظلم آباد بخش بیستون شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ بر هزار و ۲۳۷ نفر بودیم همچنین حفر ۱۶ حلقه چاه جهت تامین آب شهرستان را در دستور کار داریم.
علیرضا کاکاوند در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی حفر چاه مجتمع آبرسانی ظلم آباد بخش بیستون شهرستان هرسین ضمن اشاره به این مطلب که امسال شاهد خشک ترین سال در نیم قرن اخیر هستیم، گفت: متاسفانه کاهش نزولات آسمانی وخشکسالی که طی دو سال گذشته در کشور و استان حادث شد تاثیرات منفی بر منابع تامین آب استان داشت که همین امر تلاش مضاعفی جهت به مدار آوردن پروژه های آبرسانی در دست اقدام شرکت را می طلبد.
وی افزود: خوشبختانه شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه حفر چاه مجتمع چهار روستایی ظلم آباد هستیم که ان شاالله بتوانیم تا پایان تیر ماه سال جاری با وارد مدار نمودن این چاه مشکل افت فشار آب چهار روستای آن را مرتفع کنیم، در حوزه شهرستان هرسین در مجموع پروژه حفر ۱۶ حلقه چاه را در برنامه داریم که عمدتاً در مناطق محروم و روستاهایی که منابع تامین آنها خشک شده و یا با کاهش آبدهی مواجه هستند حفر خواهند شد، تلاش ما این است که این پروژه ها را تا پایان سال مالی به بهره برداری برسانیم.
مدیرعامل شرکت آبفا استان به تشریح پروژه های آبرسانی شهر هرسین پرداخت و تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن ۶ هزار مترمکعبی شهر هرسین آغاز شده وعلاوه بر آن حفر چهار حلقه چاه جهت تامین آب شرب شهر را در برنامه داریم که یک حلقه آن حفر و سه حلقه دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است.
کاکاوند در پایان اظهارداشت: با وجود تابستان سختی که در پیش داریم این قول را به مردم استان می دهیم که به صورت تمام وقت در خدمت مردم باشیم و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم با حداقل مشکلات تابستان سخت امسال را پشت سر بگذاریم، خواهشی که از مردم شریف استان داریم این است که در این شرایط نهایت صرفه جویی را در مصرف آب داشته باشند و از آب شرب برای مصارف غیر شرب از جمله آبیاری باغات و مزارع، شستشوی حیاط و معابر و همچنین فرش و ماشین استفاده نکنند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.