• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4433اخبار امروز : 2
1

اشتباه باشگاه پرسپولیس در پرونده استوکس!/بی اطلاع سازمان لیگ از میزبانی تبریز

  • کد خبر : 20008
اشتباه باشگاه پرسپولیس در پرونده استوکس!/بی اطلاع سازمان لیگ از میزبانی تبریز

بی اطلاع سازمان لیگ از میزبانی تبریز عصر نیوز باشگاه پرسپولیس در حالی خبر از میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از دیدار با سپاهان اصفهان داد که سازمان لیگ فوتبال از آن اظهار بی اطلاعی کرد. سهیل مهدی در این باره گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. یادگار امام تبریز یکی از گزینه‌های محتمل […]

بی اطلاع سازمان لیگ از میزبانی تبریز

عصر نیوز باشگاه پرسپولیس در حالی خبر از میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از دیدار با سپاهان اصفهان داد که سازمان لیگ فوتبال از آن اظهار بی اطلاعی کرد.

سهیل مهدی در این باره گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. یادگار امام تبریز یکی از گزینه‌های محتمل است اما هنوز این موضوع قطعی نشده است. شورای تأمین استان‌های مربوطه باید اعلام نظر کنند که منتظر تمامی نکات مربوط به برگزاری بازی هستیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره عدم هماهنگی باشگاه پرسپولیس با سازمان لیگ برای اعلام مکان برگزاری بازی تاکید کرد: از خودشان باید بپرسید. تبریز یکی از گزینه‌ها است و احتمال هم دارد آنجا بازی برگزار شود اما سازمان لیگ باید در این باره به عنوان مرجع اظهار نظر کند
اشتباه عجیب باشگاه پرسپولیس در پرونده استوکس!

با وجود اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، این باشگاه پرونده شکایت از آنتونی استوکس را در دادگاه CAS پیگیری نکرده است.
باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت آنتونی استوکس به پرداخت ۸۶ هزار دلار محکوم شده است و با اتمام مهلت تعیین شده از سوی فیفا، بار دیگر پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان در آستانه بسته شدن قرار دارد.

طبق حکم فیفا باشگاه پرسپولیس تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه زمان داشت تا بدهی ۸۶ هزار دلاری استوکس را به حساب او واریز کند، اما سرخپوشان نتوانستند این پول را فراهم کنند، موضوعی که باعث شد وکیل استوکس در نامه‌ای به فیفا عدم دریافت مطالبات موکلش را اعلام کند و حالا احتمالاً پنجره پرسپولیس به‌زودی به طور رسمی بسته خواهد شد.

درباره این پرونده رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود پرونده استوکس در دادگاه CAS تأیید شده است، اما علیرغم این اظهارنظر، ظاهراً سرخپوشان اصلاً پرونده استوکس را در دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیری نکرده‌اند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.