• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

حفظ سلامت و تداوم مولفه‌های سلامت محور را جزء اولویت های آموزش و پرورش کرمانشاه

  • کد خبر : 19990
حفظ سلامت و تداوم مولفه‌های سلامت محور را جزء اولویت های  آموزش و پرورش کرمانشاه

عصر کرمانشاه :مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه با توجه به اهمیت حفظ سلامت فعالین حوزه آموزش و پرورش، در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان استان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کرده اند و ۹۸ درصد معلمان نیز واکسیناسیون را تکمیل کرده اند. سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  […]

عصر کرمانشاه :مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه با توجه به اهمیت حفظ سلامت فعالین حوزه آموزش و پرورش، در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان استان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کرده اند و ۹۸ درصد معلمان نیز واکسیناسیون را تکمیل کرده اند.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  با بیان اینکه ا ۹۸ درصد واکسیناسون معلمانصورت گرفته گفت : در حال حاضر بالغ بر ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان نیز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم ویژه گرامیداشت هفته سلامت در مدارس استان ، با تاکید بر اولویت آموزش و پرورش استان بر حفظ حداکثری سلامت دانش آموزان کرمانشاه، ابراز داشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت فعالین حوزه آموزش و پرورش، در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان استان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کرده اند و ۹۸ درصد معلمان نیز واکسیناسیون را تکمیل کرده اند.
وی حفظ سلامت و تداوم مولفه‌های سلامت محور را جزء اولویت های حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مبنای کار تعلیم و تربیت استان بر این مهم قرار گرفته است که در عین حفظ انسجام حوزه های داخلی، نهایت تعامل را با ادارات و ارگانهای استانی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.