• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
2

میزبانان آیین جهانی نوروز در شهرداری کرمانشاه تقدیر شدند

  • کد خبر : 19968
میزبانان آیین جهانی نوروز در شهرداری کرمانشاه تقدیر شدند

عصرنیوز کرمانشاه  دبیرکل یونسکو از شهردار و معاونین شهرداری کرمانشاه به خاطر میزبانی شایسته ی این شهر در “آیین جهانی نوروز” تجلیل نمود. این برنامه طرح مشترکی بین شهرهای تهران، کرمانشاه، همدان و سنندج بود که از طرف یونسکو طراحی گردید و ۲۵ اسفند کرمانشاه میزبانی آن را بر عهده داشت. این برنامه در راستای […]

عصرنیوز کرمانشاه  دبیرکل یونسکو از شهردار و معاونین شهرداری کرمانشاه به خاطر میزبانی شایسته ی این شهر در “آیین جهانی نوروز” تجلیل نمود.

این برنامه طرح مشترکی بین شهرهای تهران، کرمانشاه، همدان و سنندج بود که از طرف یونسکو طراحی گردید و ۲۵ اسفند کرمانشاه میزبانی آن را بر عهده داشت.

این برنامه در راستای موضوع تفاهمنامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران در این شهرها برگزار شد که افتتاحیه آن در روز 23 اسفند در تهران انجام گرفت و روز 24 اسفند در شهر همدان پیگیری شد و در ادامه روز 25 اسفند اجرای این برنامه در شهر کرمانشاه بصورت باشکوهی در محوطه ی تاریخی فرهنگی تاق بستان انجام گردید و در ادامه در شهر سنندج به کار خود خاتمه داد.

دکتر ایوبی دبیرکل کمیسیون یونسکو در ایران، با اهدای لوح هایی برای دکتر نوروزی شهردار، یارتبار معاون اقتصادی، حسین جلیلی معاون فرهنگی، احسان احمدی نصر سرپرست اداره گردشگری و امیر دولتشاهی مدیرکل روابط عمومی از مدیریت شهری کرمانشاه به سبب میزبانی تحسین برانگیز این رویداد تجلیل نمود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.